پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:59 - 1395/01/25

معاون استاندار کرمان عنوان کرد

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران در مناطق محروم کرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: از کسانی که در مناطق محروم جنوب کرمان سرمایه‌گذاری ‌کنند، حمایت ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

کارگرآنلاین: محمدرضا فتوت در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان عنبرآباد با اشاره به بازدید از کارخانه بزرگ نیلی صنعت این شهرستان اظهار داشت: این کارخانه کار فرآوری و صادرات انجام می‌دهد و با توجه به اینکه عنبرآباد قطب کشاورزی است می‌طلبد که هرچه سریعتر راه‌اندازی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان بیان کرد: این طرح تاکنون پیشرفت خوبی داشته و مشکلات آن را از نزدیک مشاهده، پیگیری و حمایت می‌کنیم تا هرچه سریعتر این کارخانه به بهره‌برداری برسد.

وی بیان داشت: پروژه مجتمع تفریحی و گردشگری شهرستان عنبرآباد نیز پیشرفت 50 درصدی دارد و برای تکمیل نیازمند حدود 5 میلیارد تومان است که قطعا در استان از سرمایه‌گذار این مجتمع حمایت می‌کنیم تا شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

 



فتوت اظهار کرد: همچنین مخزن 5 هزار متر مکعبی شهر عنبرآباد نیز مورد بازدید قرار گرفت که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال برای تکمیل آن اعتبار لازم را تخصیص می‌دهیم تا هرچه سریعتر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد و مشکل آب شرب عنبرآباد به طور کامل برطرف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: در سطح استان کرمان ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار و دبیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل و برنامه‌ها و چشم‌اندازهای استان تهیه شده‌اند که برش شهرستانی تهیه و طی هفته آینده به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی عنوان کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم با توجه به دستورالعمل‌هایی که وجود دارد و تاکید بر تولید و صادرات و استفاده بهینه از منابع و همچنین بهره‌وری بالا در راستای استفاده از منابع و اعتبارات قدم برداریم.

 



فتوت بیان داشت: قطعأ کسانی که در مناطق محروم سرمایه‌گذاری می‌کنند در استان از اولویت بیشتری برخوردار هستند و در صندوق توسعه ملی، اعتبارات ویژه‌ای برای مناطق محروم وجود دارد و همچنین بانک‌ها نیز توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و جنوب استان دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم که در سطح استان از کسانی که در مناطق جنوب کرمان با توجه به محرومیت‌هایی که وجود دارد سرمایه‌گذاری می‌کنند، حمایت کرده و نسبت به تسهیل امور مربوط و پیشرفت آنان اقدام کنیم./فارس

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین