پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:29 - 1395/01/25

مدیر‌کل تامین اجتماعی کرمانشاه عنوان کرد

حمایت تامین اجتماعی از کارگران در روز نخست کاری

مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارگران از روز نخست کاری زیر چتر حمایت سازمان تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

کارگرآنلاین: کیو‌مرث فلاحی گفت: بخش عمرانی از مشاغل پرحادثه است که باید نظارت‌ها بر آن بیشتر شود و افرادی که در این بخش‌ها مشغول به فعالیت هستند نیز همواره باید موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه  از مصدومان سوانح کار را در سریعترین زمان حمایت می‌کند ادامه داد: اگر برای فردی در همان روز اول اشتغال به کار حادثه‌ای رخ دهد سازمان خدمات خود را در زمینه درمان و استراحت در اختیار مصدوم قرار خواهد داد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه هزینه درمانی افرادی را که سال گذشته از خدمات این سازمان استفاده کرده‌اند را دویست و 80 میلیون تومان اعلام کرد.

فلاحی از رشد 5 درصدی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و گفت: دویست و 41 هزار نفر در استان، سال 93 بیمه شده این سازمان بوده‌اند که هم‌اکنون این آمار به دویست و 49 هزار نفر رسیده است.

مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: کارگرانی که در مقابل دریافت مزد در کارگاه‌ها صنفی، خدماتی و... مشغول به کار هستند از هیچ قرار‌داد کاری هراس نداشته باشند چرا که از روز نخست کاری زیر چتر حمایت این سازمان قرار می‌گیرند./فارس

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین