پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:42 - 1395/01/25

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اعلام کرد

انعقاد بیش از ۱۲۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۱۲۰۰ مورد قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان قزوین منعقد و واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده‌اند.

کارگرآنلاین:  عبدالقهار ناصحی در حاشیه دیدار با استاندار قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 216 مورد قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان قزوین منعقد و واحدهای تجاری مربوط به آنها در داخل محدوده شهرک‌ها راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی این تعداد واحد صنعتی که در 845 هکتار زمین به بهره‌برداری رسیده است برای 47 هزار و 700 نفر شغل ایجاد کرده است که تحول بزرگی در ایجاد اشتغال در استان و توسعه منطقه است.

ناصحی تصریح کرد: در 16 سال گذشته 165 میلیارد تومان زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به بهره‌برداری رسیده است که گامی مهم در تأمین نیازهای تولید‌کنندگان بوده و سبب تمایل بیشتر سرمایه‌گذاران در این شهرک‌ها شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تاکنون 15 واحد خارجی با 80 میلیون دلار سرمایه گذاری در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان مستقر شده و به تولید رسیده‌اند که با فعالیت آنها برای 1496 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به شرایط مناسب واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: شرایط واگذاری زمین در این شهرک‌های بسیار مطلوب بوده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این مزایا برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی خود استفاده کنند./تسنیم

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین