پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:45 - 1395/01/25

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌ و بویراحمد:

فاز دوم کارخانه آجر دهدشت امسال به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌ و بویراحمد از بهره‌بردای از فاز دوم کارخانه آجر دهدشت در ۳ ماهه سوم امسال خبر داد.

کارگرآنلاین: داریوش دیودیده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه آجر دهدشت یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانجات آجر کشور است که فاز نخست آن سال گذشته راه‌اندازی شد.

وی از بهره‌برداری فاز دوم این واحد تولیدی در 3 ماهه سوم امسال خبر داد و افزود: با ورود خط دوم کارخانه آجر دهدشت به مدار تولید، سهم قابل‌توجهی از فرصت‌های شغلی پایدار در این شهرستان ایجاد می‌شود.

دیودیده تصریح کرد: پروژه بزرگ تولید آجر و سفال دهدشت در دی‌ماه سال 88 در زمینی به مساحت 230 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ارزی به مبلغ 10 میلیون یورو و سرمایه‌گذاری ریالی به مبلغ 250 میلیاردریال و ظرفیت تولید روزانه هزار و 200  تن آجر و سفال شروع شد.

وی از بهره‌برداری از فاز اول و دوم کارخانه سیمان مارگون در 3 ماهه و 6 ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث کارخانه سیمان مارگون سال 88 در زمینی به مساحت 60 هکتار با سرمایه‌‌گذاری یک هزار و 500 میلیاردریال در بخش مارگون بویراحمد شروع شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد ظرفیت تولید کارخانه سیمان مارگون را سالیانه یک میلیون تن سیمان خاکستری عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی برای 170 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

دیویدیه بیان کرد: طرح توسعه بهنوش از دیگر طرح‌های تولیدی استان است که در 3 ماهه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: با بهره‌برداری از فاز دوم کارخانه آجر دهدشت، طرح توسعه بهنوش و کارخانه سیمان مارگون در مجموع برای 250 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود./تسنیم

 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین