پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:14 - 1395/01/28

مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد

انجام 860 هزار عملیات بیمه‌ای در سال 94

مدیرکل تأمین اجتماعی قم از انجام 864 هزار و 481 مورد عملیات بیمه‌ای در سه کارگزاری رسمی تامین اجتماعی استان در سال 94 خبر داد و گفت: یک میلیارد تومان بابت هزینه برون‌سپاری این خدمات پرداخت شده است.

کارگرآنلاین: به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در نشست مشترک مسئولان کارگزاری‌های تامین اجتماعی استان با اعلام این مطلب افزود: از مجموع این تعداد عملیات بیمه‌ای، 251 هزار و 602 مورد مربوط به فرآیند چاپ، تعویض و صدور دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران بوده است.

وی افزود: در این مدت 457 هزار و 793 مورد دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در کارگزاری‌های قم، تأمین اعتبار شده است.

موسوی با بیان اینکه در همین مدت 29 هزار و 36 مورد ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه‌شدگان در کارگزاری‌های تأمین اجتماعی قم انجام شده است، اظهار کرد: صدور 109 هزار و 86 مورد فیش در سال گذشته از فعالیت‌های این 3 کارگزاری است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم پرداخت 8 هزار و 623 مورد کمک هزینه اروتز و پروتز و 943 مورد کمک هزینه ازدواج را از دیگر فعالیت‌های کارگزاری‌های تأمین اجتماعی قم اعلام کرد و افزود: به 366 مورد پرونده کمک هزینه کفن و دفن در کارگزاری‌های استان رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 170 مورد بازاریابی بیمه توسط کارگزاری‌های تامین اجتماعی در قم انجام شد گفت: در همین راستا 6 هزار و 862 مورد برگه‌های مطالباتی کارفرمایان بصورت دستی به آنان ابلاغ شده است که 4 هزار و 422 مورد آن به‌صورت قانونی و دو هزار و 440 مورد ابلاغ نیز به صورت تسلیمی صورت پذیرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی قم بازرسی از دفاتر قانونی کارگاه‌ها را یکی از وظایف تازه واگذار شده به کارگزاری‌ها عنوان کرد و افزود: بازرسی از دفاتر قانونی 8 کارگاه مشمول قانون تامین اجتماعی در قم به کارگزاری‌های رسمی واگذار شد و این روند در سال 95 نیز ادامه خواهد یافت.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین