پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:34 - 1395/01/28

معاون صنعت و معدن اردبیل:

۱۰ واحد تولیدی راکد در اردبیل فعال شد

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:‌ در سال گذشته با اقدامات صورت گرفته ۱۰ واحد تولیدی راکد در استان اردبیل فعالیت خود را شروع کردند.

کارگرآنلاین:  فرشاد عابدی اصل صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت:‌ در سال گذشته حدود 51 جلسه برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان اردبیل برگزار شد که در این جلسات حدود 233 پرونده در رابطه با مشکلات‌ واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

وی گفت:‌ 52 درصد مصوبات این جلسات در اردبیل اجرایی شده است که در سال جدید تمام تلاش خود را برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی انجام می‌دهیم تا بتوانند با تزریق منابع مالی به واحدهای تولیدی خود، ظرفیت اشتغال و تولید خود را به 100 درصد برسانند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته 10 واحد راکد تولیدی در استان اردبیل دوباره فعال شده به تولید خود را از سرگرفتند که با فعالیت این واحدهای تولیدی برای 187 نفر اشتغال ایجاد شد.

عابدی اصل تصریح کرد: استان اردبیل به عنوان یک منطقه کم‌برخوردار بوده و سرمایه‌گذاران برای حضور در استان نیازمند مشوق‌هایی هستند که مجموعه خود را در استان دایر کنند که در این رابطه باید سعی کنیم برخی تخفیف‌ها به سرمایه‌گذارانی که حاضر در استان اردبیل حضور پیدا کنند، داده شود.

وی بیان کرد: حمایت از بخش خصوصی زمینه‌ساز ایجاد جامعه بهتر برای آینده استان بوده که باید این امر در سطح استان اردبیل توسط مسئولان و دستگاه‌های دولتی افزایش یابد./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین