پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:44 - 1395/01/30

توسط مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون استان؛

برنامه های هفته کارگر در آذربایجان شرقی تشریح شد

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اهم برنامه های هفته کار و کارگر سال ۹۵ را تشریح کرد.

کارگرآنلاین: پرویز پناهی ظهر یکشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونگران ستاد برگزاری مراسم هفته کار و کارگر گفت: از برنامه های اصلی این ستاد دیدار نمایندگان تشکلات کارگری و کارگران نمونه استان با مقام عظمای ولایت، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی، نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه، سخنرانی رئیس ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر پیش از خطبه های نماز جمعه، غباروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده محترم شهدای کارگری است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات ورزشی کارگران در این ایام نیز خبر داد و افزود: در ایام هفته کار و کارگر  مسابقات ورزشی در رشته های دارت، تنیس روی میز، طناب کشی، فوتسال، والیبال، شطرنج، بدمینتون و دوچرخه سواری در سطح استان و همایش کوهنوردی، کوهپیمایی خانوادگی در اکثر شهرستان ها برگزار خواهد شد.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در پایان با تقدیر از همکاری ها و حضور همه جانبه روسای تشکلات کارگری و کارآفرینی خاطر نشان کرد: امسال برنامه های هفته کارگر با تنوع خاصی با همراهی تمامی اعضاء به اجرا در خواهد آمد./مهر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین