پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:27 - 1395/02/01

فرماندار شهرستان ایجرود:

راه‌اندازی کارخانه فولاد سهند با جذب سرمایه‌گذار خارجی

فرماندار شهرستان ایجرود از برگزاری جلسه به منظور تعیین تکلیف جذب سرمایه‌گذار برای کارخانه فولاد سهند خبر داد و گفت: کارخانه فولاد سهند شهرستان ایجرود با جذب سرمایه‌گذار خارجی مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

کارگرآنلاین: اسماعیل بیات گفت: با جذب سرمایه‌گذار خارجی در راستای راه‌اندازی مجدد کارخانه سهند ایجرود اقداماتی انجام می‌شود.

وی به برگزاری جلسه با سهامداران و سرمایه‌گذار خارجی در راستای راه‌اندازی مجدد کارخانه فولاد سهند عنوان کرد: با برگزاری این جلسه تکلیف جذب سرمایه‌گذار خارجی برای آغاز به کار مجدد این کارخانه تعیین می‌شود.

فرماندار شهرستان ایجرود به پیدا شدن سرمایه‌گذار برای کارخانه فولاد سهند شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این سرمایه‌گذار در کشور چین است که در هفته آینده با برگزاری جلساتی با سهامداران این کارخانه در راستای تعیین تکلیف آن اقداماتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی خط تولید فولاد کارخانه سهند ایجرود تصریح کرد: در صورت جذب سرمایه‌گذار به راه‌اندازی خط تولید فولاد و توقف موقت خط تولید چدن در این کارخانه اقدام می‌شود.

بیات بابیان اینکه در حال حاضر بازار چدن از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، گفت: راه‌اندازی خط تولید فولاد می‌تواند به دلیل وضعیت خوب بازار آن سبب رونق اقتصادی و در پی آن ادامه روند تولید کارخانه سهند ایجرود باشد.

وی با اشاره به وجود مواد اولیه تولید فولاد در کارخانه سهند بیان کرد: به دلیل فروش خوب فولاد با تغییر خط تولید کارخانه سهند شهرستان ایجرود به تولید فولاد با توجه به کشش بازار شرایط برای ادامه فعالین این کارخانه بهتر می‌شود.

فرماندار شهرستان ایجرود بابیان ایجاد زمینه اشتغال با راه‌اندازی مجدد کارخانه فولاد سهند گفت: با جذب سرمایه‌گذار و راه‌اندازی خط تولید فولاد در کنار تولید چدن، تولید کارخانه سهند دومنظوره می‌شود.  

وی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری جلسه با سرمایه‌گذار خارجی و رسیدن به نقطه مشترک برای آغاز به کار مجدد کارخانه فولاد سهند گامی مؤثر برداشته شود.

بیات از پیش‌بینی افزایش برداشت گندم در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت خوب بارش باران و برف در سال گذشته و اوایل سال 95 برداشت گندم در این شهرستان افزایش می‌یابد./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین