پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:15 - 1395/02/02

عارف در جمع مردم بندرترکمن:

حل مشکلات اشتغال جوانان و مشکلات اقتصادی نگاه مجلس دهم

منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات اشتغال جوانان، آسیب‌های اجتماعی، حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و برطرف کردن مشکلات اقتصادی مهم‌ترین برنامه‌های ما در مجلس دهم است.

کارگرآنلاین: محمدرضا عارف ظهر امروز در جمع مردم بندرترکمن با بیان "ما برای مجلس دهم برنامه داریم" اظهار داشت:‌ رفع مشکلات اشتغال جوانان، آسیب‌های اجتماعی، حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و برطرف کردن مشکلات اقتصادی مهم‌ترین اولویت‌های مجلس دهم است.

وی افزود: برابر اصل سوم قانون اساسی اقوام به‌عنوان ثروت ملی محسوب می‌شوند و برای همزیستی مسالمت‌آمیز و اتحاد اقوام تلاش خواهیم کرد و اصلاح‌طلبان پیشتاز این همدلی و وحدت بین اقوام هستند.

منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات تجربه نشان داده که مشارکت کاهش یافته و مردم کمتر پای صندوق می‌آیند اما باید این همبستگی را ادامه داده و این حضور وظیفه ملی و میهنی است که همگی برای مشخص شدن تک تک کرسی‌های مجلس شورای اسلامی به میدان بیایند.

عارف مردم را سرمایه‌های این نظام دانست و گفت: برای پیشبرد اهداف نظام به این حضور و صندلی‌ها نیاز است و مردم باید همگان در روز انتخابات حضور یابند.

وی اظهار کرد: گلستان ایران به پیام اصلاحات آری گفت و حضور و مشارکت مردم این استان بالاتر از میانگین کشوری، نشان از نگاه والای مردم این استان به نظام دارد.

منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم افزود: انتظار ما از مردم استمرار این حضور در مرحله دوم انتخابات است./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین