پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:00 - 1395/02/06

همزمان با آغاز هفته کارگر صورت گرفت

تجدید میثاق کارگران آبیک با عرشیان گمنام

همزمان با آغاز هفته کارگر، فرماندار آبیک به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک و جمعی از کارگران و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی با شهدای گمنام این شهر تجدید میثاق کردند.

کارگرآنلاین: همزمان با آغاز هفته کارگر، علی رحمانی فرماندار آبیک به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک و جمعی از کارگران و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی این شهرستان ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام با عرشیان گمنام تجدید میثاق کردند.

مسئولان، کارگران و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی شهرستان آبیک با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ دو شهید گمنام این شهرستان ادای احترام کردند.

وحید انتظاری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک در این مراسم اظهار کرد: امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر آبیک با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق دوباره بستیم.

وی افزود: آرامش و امنیت موجود در کشور را مرهون خون پاک و ارواح مطهر شهدا می‌دانیم چراکه آنان از جان خود گذشتند تا ما بمانیم که این امر وظیفه ما را در برابر شهدا مضاعف می‌کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک ادامه داد: کارگران با توجه به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » از سوی مقام معظم رهبری وظیفه خطیری برعهده دارند.

انتظاری یادآور شد: با مساعدت مسئولان شهرستان آبیک و استان قزوین، مشکلات کارگران این شهرستان پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین