پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:26 - 1395/02/07

زنگ ورزش کارگری در اردبیل نواخته شد

نخستین زنگ ورزش کارگری با حضور کارگران و مسئولان استانی در اردبیل نواخته شد.

کارگرآنلاین: در گرامیداشت هفته کارگر نخستین زنگ ورزش کارگری با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، کارگران، کارفرمایان و جمعی از مسئولان استانی در  اردبیل نواخته شد.

این برنامه در راستای توسعه برنامه‌های ورزش همگانی در بین این قشر و با حضور بیش از 120 نفر از کارگران با اجرای برنامه‌های ورزشی و سخنرانی برگزار شد تا این امر زمینه‌ساز جنب و جوش بیشتر کارگران در ابتدای روز و توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین آنها و در نتیجه ثمرات مثبت این امر در محیط‌های کار شود.

نواخته شدن زنگ ورزش کارگری در کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانجات یک طرح ملی بوده که در راستای توسعه ورزش‌های همگانی در بین کارگران در راستای سلامت همگانی این قشر در استان اردبیل نیز اجرای آن آغاز شد تا از این پس با توسعه ورزش در بین این قشر پویایی و افزایش بهره‌وری را در محیط‌های کارگری را نیز شاهد باشیم.

کارگران مجتمع صنعتی امروز دور هم جمع شده و با به صدا در آمدن زنگ ورزش صبحگاهی کارگری آغازگر این طرح در اردبیل شدند تا با افزایش شادابی، نشاط و سلامت زمینه‌ساز پویایی هر چه بیشتر واحدهای تولیدی و فعالیت‌ها در این مراکز باشند.

رسیدن به اهداف مورد نظر اجرای این طرح در گرو مشارکت و همکاری همه‌جانبه مسئولان و همراهی کارفرمایان با اجرای این طرح است تا با نشاط‌افزایی در محیط‌های کارگری بتوان بهره‌وری و توسعه واحدهای تولیدی و صتعتی را نیز به تبع آن فراهم کرد./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین