پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:28 - 1395/02/08

معاون استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد

صدور مجوز برنامه سخنرانی احمدی‌نژاد در اهر

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی از صدور مجوز برنامه سخنرانی احمدی‌نژاد در اهر خبر داد.

کارگرآنلاین: سعید شبستری خیابانی  با اشاره به درخواست صدور مجوز برای حضور و سخنرانی احمدی‌نژاد در اهر، اظهار داشت: این موضوع در شورای تأمین استان مطرح شد و با کلیات این موضوع موافقت شد.

وی با بیان اینکه مجوز اولیه نیز صادر شده است، افزود: تنها ایرادی که در ابلاغ مجوز وجود داشت، مکان برنامه بود که مجوز فقط برای فضاهای مسقف صادر می‌شود و باید مکان برگزاری را تغییر دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، زمان سخنرانی و درخواست مجوز را برای عصر امروز عنوان کرد و گفت: در استان با برگزاری این برنامه مشکلی نداریم و تنها باید با تغییر مکان از فضای باز به فضای مسقف، مجوز قطعی تجمع صادر شود.

شبستری، در پاسخ به سؤال تسنیم مبنی بر لغو مجوز این برنامه توسط شورای تأمین شهرستان اهر، تصریح کرد: تصمیم‌گیرنده در این موضوع، استانداری و شورای تأمین استان است که در صورت تغییر مکان، مجوز نهایی ابلاغ می‌شود.

به گزارش تسنیم، عصر امروز قرار بود، رئیس جمهور سابق با حضور در اهر، علاوه بر سخنرانی در جمع مردم اهر، حمایت خود را از کاندیدای اصولگرایان نیز اعلام کند که علی رغم نزدیکی به زمان برگزاری، برگزار کنندگان مراسم در اهر از ابلاغ عدم صدور مجوز و لغو برگزاری این برنامه خبر دادند./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین