پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:17 - 1395/02/12

کارگران در خط مقدم اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: همت جهادی و تصمیم گیری درست، لازمه اقتصاد مقاومتی است و کارگران در خط مقدم اقدام و عمل، برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

کارگرانلاین:  حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز شنبه در آستانه گرامیداشت روز کارگر و در بازدید از گروه کارخانجات گلبار شیمی محلات، در جمع کارگران این مجموعه اظهار داشت: کارگران الفبای ایستادگی، مقاومت و استقلال کشور هستند و باید به محصول کار آن ها که تولید داخلی را شکل می دهد، بها داده شود تا استفاده از محصولات خارجی امری غیرفرهنگی و ضد ارزش به حساب آید.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: خداوند بنده ای را دوست دارد که درست و دقیق کار می کند و همه باید در انجام وظایف خود تلاش و پشتکار داشته باشند.

سلیمی افزود: محکم کاری و اتقان در عمل موجب افزایش کیفیت محصولات می شود و این از مصادیق وجدان کاری است و رهبر معظم انقلاب نیز بر افزایش کیفیت محصولات بارها سفارش کرده اند.

وی با اشاره به نام گذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: کار کردن و درست عمل کردن، لازمه اقتصاد مقاومتی است و موجب استقلال ملی  کشور می شود و در این میان کارگران در خط مقدم اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: حمایت از حقوق کارگران امری ضروری است و آن را وظیفه خودمان می دانیم./مهر
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین