پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:21 - 1395/02/13

مشاور وزیر تعاون و رفاه اجتماعی:

وجود تشکل‌های قوی به کوچک شدن دولت کمک می‌کند

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وجود تشکل‌های قوی و فعال به کوچک شدن دولت کمک می‌کند.

کاگرآنلاین: غلامحسین حسینی‌نیا ظهر امروز در جلسه مشترک مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان زنجان اظهار کرد: در هفته‌های نخست سال، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یک فرصت خوبی است که یکبار دیگر ارزش و اهمیت و اصالت کار را مورد تاکید قرار دهیم.

وی با اشاره به آیات قرآنی نازل شده در زمینه کار و تلاش افزود: هر جا که ما از کار و اصالت و ارزش کار غافل شدیم و به حواشی پرداختیم آن سال کشور به بیراهه رفت.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه افراد همانند سرنشینان یک کشتی هستند، گفت: همه باید باهم ظرفیت‎های خود را افزایش داده و در راستای اعتلای کشور تلاش کنند.

حسینی‌نیا با تاکید بر قوی شدن تشکل‌ها اظهار کرد: هر چقدر تشکل‌های قوی‌تری داشته باشیم که بتوانند به معنای واقعی فعالیت‌ها و وظایف محوله را بر عهده بگیرند، به دولت نیز کمک خواهد شد که کوچک‌تر شود.

در ادامه این جلسه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان در سال‌های گذشته و نحوه تشکیل و برگزاری جلسات از نمایندگان خواست تا مشکلات و موانع خود را بیان کنند.

احمد غریوی با ارائه آماری از تشکل‌های کارگری فعال در استان اظهار کرد: اداره کل تعاون نیز به دنبال بهبود وضعیت کارگران است و در این زمینه نیز با کارگران و نمایندگان آنها جلسات مختلفی برگزار شده است که از جمله آن برگزاری جشنواره امتنان است.

 در پایان جلسه نیز هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود وضعیت موجود ارائه کردند./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین