پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:40 - 1395/02/22

نشست هم اندیشی کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد با حضور استاندار

جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد با حضور استاندار، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و اعضا کارگروه اشتغال استان در استانداری برگزار و تغییرات نرخ بیکاری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

کارگرآنلاین: در این جلسه سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد اظهار داشت: لازمه برنامه ریزی دقیق و تصمیم گیری درست دسترسی به آمار و اطلاعات صحیح و واقعی می باشدکه می بایست در تهیه و انتشار آمار بیکاری دقت کامل به عمل آید.


 ایشان خاطر نشان کرد: ما می بایست فرهنگ کار را در جامعه و استان ترویج دهیم و این امر مهم را بین جوانان نهادینه کنیم که هر فردی کار کند منزلت و جایگاه دارد نه اینکه صرفا منزلت در شغل های دولتی دیده شود.


استاندار یزد گفت: در جلسات کارگروه اقتصاد مقاومتی به دنبال این هستیم با برنامه ریزی دقیق، رونق اقتصادی ایجاد کنیم که در پی آن نیز توسعه اشتغال را در بر خواهد داشت،بدین منظور نیز جلساتی با وزارت امور خارجه برگزار گردیده تا وضعیت بازار خارجی منطقه  نیز بررسی شود.


سید محمد میرمحمدی افزود: در استان اتاق های اقتصادی را بسیج کرده ایم تا براساس کشش های بازار خارجی در مبحث بازار فروش صنعت کاشی و سرامیک، نساجی و واحدهای صنعتی تلاش کنند و بتوانیم رونق مجدد این بخش ها را ایجاد نمائیم.


شایان ذکر است در این نشست تخصصی نرخ بیکاری و موانع پیش روی توسعه اشتغال در استان یزد به صورت ویژه بررسی و جوانب مختلف آن تحلیل شد.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین