پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:36 - 1395/02/23

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

رئیس جمهور در پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان فولاد تسریع کند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان خواستار تسریع رئیس جمهور در پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان صنعت فولاد شد.

کارگرآنلاین: محمدمهدی زاهدی با اشاره به سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت همراه به استان کرمان اظهار داشت: توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان کرمان به ویژه در زمینه تولید و اشتغال ضرورت دارد.

 

وی خواستار پیگیری دولت در زمینه‌های انتقال آب به استان، توسعه معادن و کارخانه‌های پتروشیمی، مس، فولاد و صنایع جنبی و تبدیلی و تامین به موقع اعتبارات لازم برای این طرح‌ها شد.

 

زاهدی با اشاره به مشکلات معادن استان کرمان به ویژه تعطیلی معادن و عدم پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان این حوزه بیان داشت: باید اقدام ضربتی برای بازگشایی هرچه سریع‌تر معادن صورت گیرد، کارکنان و بازنشستگان زحمتکش معادن کرمان از اسفند ماه تاکنون حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

 

وی گفت: رئیس جمهور در پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان صنعت فولاد تسریع کند.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز بزرگترین مشکل اجتماعی استان کرمان، مسئله اتباع غیرمجاز است.

 

زاهدی ابراز داشت: در اسرع وقت مصوباتی که در نشست‌های مشترک با وزیر کشور و شورای عالی امنیت ملی در مورد ساماندهی اتباع غیرمجاز تهیه شده عملیاتی شود تا در مناطق مختلف استان به ویژه شمال استان در زمینه‌های امنیت، معیشت و اشتغال، شاهد رشد و ارتقای لازم باشیم./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین