پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:01 - 1395/02/27

استاندار خراسان جنوبی:

مشکلات تولیدکنندگان خراسان جنوبی در بخش‌های مختلف شناسایی می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: مشکلات مردم و تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف باید توسط مدیران شناسایی و برای اخذ تصمیمات لازم به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه شود.

کارگرآنلاین: به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار اظهار داشت: مشکلات مردم و تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف باید توسط مدیران شناسایی و برای اخذ تصمیمات لازم به این کارگروه ارائه شود.

وی برخی دستورالعمل‌ها و قوانین واصله از سوی مرکز در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: این دستورالعمل‌ها و قوانین باید توسط مدیران بومی‌سازی شده و متناسب با نیاز‌ها، اقتضائات و شرایط استان مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای حل و فصل مشکلات تولیدکنندگان در سال جاری مصمم است گفت: همه مدیران و مسئولان در بخش‌های مختلف باید خود را با این امر مهم و سیاست کلی دولت تطبیق داده و متناسب با آن پیگیری‌ها و اقدامات خود را هماهنگ کنند.

خدمتگزار با اشاره به اینکه تنها بازگو کردن مشکلات از سوی مدیران کافی نیست گفت: در کنار احصاء مشکلات راهکارهای کار‌شناسی حل مشکلات و برنامه اجرایی مشخص برای حل این مشکلات نیز باید از سوی مدیران ارائه شود.

وی ادامه داد: آن دسته از مشکلاتی که باید در استان مرتفع شود را در کارگروه رفع موانع تولید اخذ تصمیم کرده و برطرف خواهیم ساخت و بخش دیگری از این مشکلات نیز که نیاز با پیگیری از سوی مرکز برطرف شود نیز از سوی مدیران ذی‌ربط با ارائه راهکارهای مشخص ارائه شود.

استاندار خراسان جنوبی بر هماهنگی‌های بین مدیران در بخش‌های مختلف تاکید کرد و افزود: بخش زیادی از این مشکلات با هماهنگی و تعاملی که بین مدیران برقرار می‌شود قابل مرتفع شدن است از این رو باید این تعاملات بیش از گذشته برقرار شود.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی استان اشاره و تصریح کرد: این استان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف از جمله در حوزه گردشگری دارای توانمندی‌های بسیار خوبی است که باید در تمامی این بخش‌ها این توانایی‌ها احصاء و راه‌های رفع مشکلات در این حوزه‌ها نیز پیشنهاد شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین