پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:42 - 1395/03/16

شکست تیم ملی فوتسال از تیم کارگران کشور

تیم منتخب فوتسال کارگران کشور(بالان صنعت فارس) در یک بازی دوستانه موفق شد با حساب 6 بر 3 از سد تیم ملی فوتسال و شاگردان ناظم الشریعه عبور کند.

کارگرآنلاین: به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، تیم منتخب فوتسال کارگران کشور(بالان صنعت فارس) در یک بازی دوستانه  موفق شد با حساب 6 بر 3 از سد تیم ملی فوتسال و شاگردان ناظم الشریعه عبور کند.


شاگردان اکبر سلطانی در تیم منتخب کارگران با انجام یک بازی حساب شده و دقیق توانستند شاگردان ناظم الشریعه را که در حال آماده سازی برای مسابقات جهانی 2016 کلمبیا هستند غافلگیر کرده و در حالی که بازیکنان تیم ملی با پنج نفره شدن در اکثر اوقات نیمه دوم سعی داشتند شکست 3 بر 2  دقایق ابتدایی را جبران کنند از این فرصت استفاده کرده و با ضربات دقیق حریف خود را شکست دهند.


اکبر سلطانی سرمربی تیم منتخب کارگران در حالی توانست با نتیجه 6 بر 3 قدرت فوتسال و فوتبال کارگران را نشان دهد که دو سال قبل و زمان خسوس اسپانیایی با نتیجه 6 بر 2 مغلوب تیم ملی شده بود.


از نکات قابل توجه این دیدار دوستانه، تقدیر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از منصور احمدی پیشکسوت فوتبال و رئیس انجمن فوتبال کارگران کشور بود که با اهدای دسته گلی زیبا توسط ایشان صورت گرفت.



 

 


 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین