پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:28 - 1395/03/18

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

اخراج 40 کارگر در اول ماه رمضان منطبق بر کدام سیاست اقتصادی است؟

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اخراج گسترده و تدریجی کارگران تأسیسات دریایی خرمشهر به دلیل سیاست‌های غلط در وزارت نفت گفت: اخراج 40 کارگر در اول ماه رمضان منطبق بر کدام سیاست اقتصادی است؟!

کارگرآنلاین: عبدالله سامری گفت: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی که تا قبل از حضور زنگنه در وزارت نفت نان بیش از 4 هزار خرمشهری را تأمین می‌کرد، روز‌به‌روز در حال تضعیف و نابودی است.

وی افزود: این شرکت به‌صورت تدریجی در حال کاهش و اخراج نیروهای خود است، به طوری که روز گذشته 40 کارگر خرمشهری در اولین روز ماه مبارک رمضان از کار اخراج و خانواده‌های آنان عزادار شدند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست‌های غلط موجود در وزارت نفت گفت: مهم‌ترین دلیل کاهش نیروها و روبه تعطیلی کشیده شدن شرکت تأسیسات دریایی خرمشهر عدم دادن پروژه‌های جدید به این شرکت است.

سامری از رئیس جمهور درخواست کرد، برای رسیدگی به وضعیت این شرکت دستور ویژه بدهد، زیرا خانواده‌های زیادی به واسطه کاهش فعالیت این شرکت با مشکل بیکاری مواجه خواهند شد.

وی افزود: انتظار داریم وزیر نفت با سفر به خرمشهر و بررسی فعالیت این شرکت از تعطیلی این شرکت که نقش مهمی در اقتصاد خرمشهر در سال‌های گذشته ایفا کرده جلوگیری کند./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین