پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:34 - 1395/03/22

دستگیری 23 نفر در پارتی مختلط شبانه در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به پدیده نوظهور و بدهنجار پارتی‌های مختلط در کرمان گفت: اخیرا دستگیری 23 نفر را در این زمینه داشته‌ایم که حرمت ماه مبارک رمضان را نداشته‌اند و شرب خمر داشته‌اند.

کارگرآنلاین:  دادخدا سالاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع روزه‌خواری و مجازات‌های آن اظهار داشت: روزه جزو واجبات است و ترک آن به عنوان حرام به شمار می‌رود و روزه‌خواری در ملاءعام نیز جرم محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: روزه‌خواری جزو جرایم مشهود است و نیروی انتظامی می‌تواند وارد عمل شود و با روزه‌خواران برخورد لازم را انجام دهد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: ارزش‌های دینی و اسلامی باید در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد و نیروها در معابر عمومی، مغازه‌ها، خیابان و بازار حضور دارند و اگر افراد هنجارشک و روزه‌خوار را مشاهده کنند برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد.

سالاری اضافه کرد: 72 دستگاه خودرو طی 24 ساعت به علت ایجاد آلودگی و یا ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شده‌اند.

وی افزود: وقتی خودروها به سطح خیابان می‌آیند، دیگر بحث حریم شخصی مطرح نیست و جنبه عمومی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با تاکید بر اینکه باید حریم خانواده‌ها رعایت شود، ابراز داشت: پدیده نوظهور و بدهنجار پارتی‌های مختلط را در کرمان داریم و اخیرا دستگیری 23 نفر را در این زمینه داشته‌ایم که حرمت ماه مبارک رمضان را نداشته‌اند و شرب خمر داشته‌اند.

این مقام قضایی تصریح کرد: ارتقای امنیت عمومی در دستور کار قرار دارد و با ایجاد مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی و برهم زدن نظم عمومی برخورد می‌شود و این طرح ادامه می‌یابد.

سالاری از کاهش جرایم در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این کاهش آمار جرایم به علت آثار معنوی ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان خواستار حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی افراد شد و ابراز امیدواری کرد: پرونده‌ای برای افراد به علت حرمت‌شکنی در ماه مبارک رمضان تشکیل نشود./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین