پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:07 - 1395/04/02

اخبار کوتاه از پرسپولیس/تلاش یک بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از ماندن کریم باقری در این تیم خبر داد.

کارگرآنلاین: با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها به خاطر برگزاری اردوی تیم ملی در ارمنستان قصد لغو اردوی‌شان در اوکراین را داشتند با لغو اردوی تیم ملی مسئولان این باشگاه برای تهیه ویزای بازیکنان اقدام کرد. البته تاخیر بوجود آمده برای تهیه ویزا باعث خواهد شد سرخپوشان کمی دیرتر به اوکراین بروند.

 

* مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش قراداد اولیه را با آنتونی گولچ امضا کرده‌اند و چنانچه این بازیکن فردا (پنجشنبه) در تست پزشکی فدراسیون قبول شود قراردادش با پرسپولیس نهایی خواهد شد. گفته می‌شود مبلغ قراداد این بازیکن 350 هزار دلار است.

 

* تمرین نوبت عصر امروز (چهارشنبه) پرسپولیس در حضور خبرنگاران و هواداران برگزار می‌شود.

 

* مهرداد کفشگری به شدت علاقمند به حضور در پرسپولیس است و بعد از فسخ قرارداد با باشگاه صبا امیدوار به بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان است. برانکو هنوز در مورد این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده و همچنان در حال بررسی شرایط است.

 

* باشگاه پرسپولیس در پی توافق با مدیربرنامه‌های کاستاریکایی مایکل اومانیا است تا مطالبات وی را در چند قسط پرداخت کند. گفته می‌شود اومانیا نزدیک به 200 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلبکار است.

 

* باشگاه پرسپولیس به زودی برای عقد قرارداد با کریم باقری اقدام خواهد کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. پندار خمارلو با اعلام این خبر به تسنیم گفت: باقری به طور حتم در کادرفنی فصل آینده تیم باقی خواهند ماند و حتی برای همراهی او در سفر تیم به اوکراین اقدامات لازم انجام شده است./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین