پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:45 - 1395/05/03

افشاگری عضو شورای شهر از استخدام فامیلی شهردار

عضو شورای اسلامی شهر رشت در زمینه استخدام فامیلی شهردار این شهر در بدنه شهرداری و اهدای کارت هدیه و سکه به برخی رسانه‌ها افشاگری کرد.

کارگرآنلاین: محمود باقری‌خطیبانی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر از استخدام 106 نفر در شهرداری رشت انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: بر چه اساس و مجوزی شهردار رشت اقدام به عقد قرارداد با 106 نفر نیروی جدید و بدون سروصدا در شهرداری و سازمان‌های تابعه رشت کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه فرزندان تحصیلکرده شهروندان با مدارک تحصیلی کارشناسی و ارشد بیکار هستند، گفت: به چه دلیلی شهردار رشت هر کسی را که تمایل داشته باشد بدون آزمون و مصوبه جذب شهرداری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت نسبت به اعضای شورا بی‌توجه است، گفت: در شرایطی که شهرداری عهده پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارد با کدام دلیل قانع کننده اقدام به برگزاری جشن‌های بدون نتیجه و بازخورد در رشت می‌کند.

باقری‌خطیبانی گفت: قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان یک وعده غذای سحری گرم به رفتگران داده شود اما در این زمینه اقدامی صورت نگرفت.

وی با اعتراض به پرداخت کارت‌های هدیه و سکه به برخی از افراد و رسانه‌ها گفت: این کارت‌ها و سکه‌ها چرا تنها به تعدادی مشخص اهدا شد و برخی از رسانه‌ها از آن بی‌اطلاع هستند.

عضو شورای شهر رشت اضافه کرد: از پرداخت این سکه‌ها و کارت هدیه اسنادی در دست دارم که حاضرم آن را علنی کنم.

وی با انتقاد از جابه‌جایی مداوم نیرو در شهرداری رشت، یادآور شد: شهردار رشت به بهانه چابک‌سازی مدام در حال جابه‌جایی نیرو بوده که به اعتقاد بنده این کار «چابک‌سواری» است.

باقری‌خطیبانی اظهار کرد: شهردار رشت خواهر همسر خود را به صورت نیروی قراردادی وارد بدنه شهرداری کرده که این موضوع باید شفاف‌سازی شود./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین