پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:38 - 1395/05/15

احمدی نژاد زمان حضورش را مشخص کرد + فیلم و تصاویر

رئیس جمهور سابق امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در یادواره شهدای بافق در حسینیه بزرگ محله سفلی این شهرستان سخنرانی کرد.

کارگرآنلاین: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق امشب 14مرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در یادواره شهدای بافق در حسینیه بزرگ محله سفلی این شهرستان سخنرانی کرد.


تریبونی جلوی حسینیه مستقر می شود. مردم این فرصت را مغتنم شمرده و مشکلات خود و شهرشان را بیان می کنند. در ادامه، قطع میکروفن بهانه ای شد تا حاضران آرام آرام متفرق شده و تریبون جمع شود.


ساعت 20؛ هر لحظه بر جمعیت افزوده می شود. ازدحام جمعیت بالاست و تعدادی از درب های ورودی به مراسم بسته شده است.



از حاضران می شنویم که احمدی نژاد از درب اصلی وارد مراسم نمی شود بلکه از درب اختصاصی که از قبل تدارک دیده شده وارد خواهد شد. با این وجود مردم در خیابان طرف درب اصلی تجمع کرده اند.


ساعت 20:30؛ نماز مغرب و عشا اقامه می شود. پس از اتمام نماز و با رصد شدن مجری، مراسم کم کم شکل رسمی به خود می گیرد. مداحی با موضوع حضرت معصومه (س) پخش می شود. اما هنوز خبری از احمدی نژاد نیست!



ساعت 21؛ احمدی نژاد با همراهی علی اکبر جوانفکر وارد شبستان حسینیه شد. شعارها بلند شد: دسته گل محمدی به شهر ما خوشامدی؛ بسیجی قهرمان خوشامدی خوشامدی.


احمدی نژاد مثل همیشه به واکاوی حکومت های غیرالهی در عالم پرداخت. واکاوی که همیشه در مغز خود، طعنه ای به "وضع موجود" را همراه خود دارد.
بخش های مهم اظهارات احمدی نژاد:


* در حکومت های غیرالهی و غیرمردمی کار برای خود و منافع خود است این حاکمان دلشان از عشق به مردم و ارزش های الهی بهره چندانی ندارد و رابطه ای با مردم ندارد.


* حاکمان به دنبال تامین منافع خود هستند و دوره حکومت داری را یک غنیمت برای بهره مندی های خانوادگی و شخصی و حزبی می دانند و برای مردم جایگاهی قائل نیستند هدف اصلی ان ها آراء مردم است تحکیم مواضع قدرت برای ادامه بهره مندی و بهره بری های شخصی و گروهی خود است.


* ازنگاه این حاکمان مردم هرچه بی اطلاع تر و دورتر از اطلاعات واقعی باشند، مدیریت آنها بر کشور و جهان آسان تر است. اصل دیگر حکومت غیر مردمی و غیرالهی تضعیف و تحقیر عزت و قدرت مردم است مردمی که ضعیف و تحقیر شوند فرصت و امکان پرداختن به امور اجتماعی، مشارکت و نظارت بر جریانات را ندارند.



* آن ها مردم راغیر شجاع و منزوی طلب میخواهند که به دنبال کارهای خود باشند. وقتی هم مردم از سیاست از آنها سوال میکنند، میگویند سیاست ربطی به مردم کوچه و بازار ندارد!


*احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود بی پرواتر لب به سخن گشود و گفت: شعار هر چی مرد در دنیا هست، این است که ملت ایران بازمی گردد. من در جریان مسائل کشور هستم اما فعلا مصالح اقتضا نمی کند که ورود کنم. وقتش که شد در خدمت ملت خواهم بود.


وی در ادامه گفت: دولتمردان، خودشان نباید تاجر و سرمایه دار باشند. نباید توزیع کننده فرصت ها خودش متقاضی باشد!



ساعت به 22:15 رسیده بود. سخنرانی تمام شد و مردم با شعار "به جون هر چی مرده، احمدی برمی گرده"، مرد بهاری را بدرقه کردند.



احمدی نژاد در مسیر بازگشت از حسینیه، توسط تعدادی موتورسوار که صدای بوق شان متوقف نمیشد، اسکورت شد.



احمدی نژاد قرار بود امامزاده عبدالله شهر بافق را زیارت کند و جلسه خصوصی هم با دست اندرکاران داشته باشد که به دلیل ازدحام جمعیت، برنامه لغو شد.

 


download

download

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین