پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:40 - 1395/05/18

دولت دست به جیب می‌شود

جلسه ویژه تعیین قیمت نهایی مسکن مهر پردیس

خبرها حکایت از آن دارد که جلسه‌ای ویژه برای تعیین قیمت نهایی مسکن مهر چند فاز پردیس برگزار و مقرر شده بخشی از این افزایش قیمت از محل منابع شرکت عمران شهرهای جدید ایران تأمین شود.

کارگرآنلاین: تعیین قیمت نهایی پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس یکی از خواسته‌های متقاضیان این طرح طی چند سال اخیر بوده، خواسته‌ای که در دوره‌ مدیران قبلی بنا به دلایلی اقدامی در رابطه با آنها انجام نشد.

در حال حاضر به‌جز واحدهای مسکن مهر فاز 11 (کوزو) که قیمت نهایی آن 37 میلیون و 750 هزار تومان است،‌ قیمت نهایی سایر پروژه‌های مسکن مهر پردیس از جمله واحدهای فاز 8، 5 و 9 مشخص نیست. البته خبرها حاکی از آن است که طی روزهای گذشته جلسه‌ای ویژه برای تعیین قیمت نهایی فاز 5 با شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان به‌عنوان پیمانکار برگزار شده است.

این انبوه‌ساز حدود 10 هزار مسکن مهر را در فازهای 5 و 9 در دست ساخت دارد. پیگیری‌های  تسنیم حاکی از آن است که طی روزهای آینده قیمت نهایی فاز 5 مشخص می‌شود و پس از آن به اطلاع متقاضیان مسکن مهر می‌رسد. شرکت عمران شهرهای جدید در راستای کاهش فشار بر متقاضیان مسکن مهر بخشی از افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر را از محل منابع خود پرداخت خواهد کرد.

همچنین قیمت نهایی فاز 8 در حال نهایی شدن است و به‌زودی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین