پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:44 - 1395/05/18

جشن خبرنگاران ایثار و شهادت در کنار مانتو فروشی! + عکس

صبح امروز جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه های ایثار و شهادت که به صورت گزینشی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شده است در کنار مانتو فروشی برگزار شد.

کارگرآنلاین: صبح امروز جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه های ایثار و شهادت که به صورت گزینشی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شده است در کنار مانتو فروشی برگزار شد.

بنابراین گزارش؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران با روی کار آمدن حجت الاسلام شهیدی محلاتی در دولت تدبیر و امید در اقدامی قابل تامل مجموعه سید الشهدا را تبدیل به مغازه های فروش مانتو و شال و روسری نمود تا جایی که اگر نامی بر سر در این مجتمع نوشته نبود به سختی می شد دریافت که اینجا همان مجموعه است. زیرا حالا نمای آن شبیه دیگر ساختمان های میدان هفت تیر شده و مزین (!!!) شده است به مغازه های روسری فروشی و مانتو فروشی. البته برای خالی نبودن عریضه یک قسمت کوچکی از این فضا اختصاص دارد به نشر شاهد که ترویج فرهنگ مقاومت را می کند.






حالا خبرنگاران و رسانه های ایثار و شهادت برای تجلیل در مجلی جمع  شده اند که از آن مجموعه فرهنگی که قرار است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  مصروف شود یک اسم مانده است و مغازه هایی که روزی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می پرداختند حالا انواع و اقسام مانتو های جلو باز ، شال و روسری در مدل های مختلف را عرضه می کند.

البته مشخص نیست بنیاد شهید این مغازه ها را فروخته و یا اجاره مانتو فروشی و روسری فروشی را هم به دیگر فعالیت های اقتصادی اش افزوده است؟!/شهدای ایران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین