پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:05 - 1395/06/01

/یادداشت/محمد خراسانی

کنسرت بیکاران

موضوع برگزاری کنسرت ها یا عدم برگزاری کنسرت ها یک شب می شود تیتر یک همه رسانه ها عده ای له وعده ای علیه، واین سوال برای امثال بنده پیش می آید که واقعاً این موضوع مطالبه چند نفر در جامعه ما هست؟ وآیا برگزاری آن چه کمکی به حل مشکلات کشور ما می کند؟!

کارگرآنلاین: محمد خراسانی در یادداشتی که با عنوان «کنسرت بیکاران»نوشت:

روزی نیست که خبر تعطیلی کارگاه وکارخانه ای  شنیده نشود هر چند کمتر تیتر یک رسانه هااست .
شیب تند رکود وتعطیلی تولید در دولت فعلی مساوی است با خبرهای ناگوار بیکاری شاغلان تجمعات عدم پرداخت حقوق وتداوم موج بیکار ماندن جوانان تحصیل کرده.موسیقی دلهره آور بیکاری راهمه خانواده های ایرانی شنیده اند، کنسرت سمفونی رکود، تعطیلی، بیکاری ...
وخدا می داند چند خانواده از هم می پاشد طلاق های ناشی از بیکاری چه بلای سر فرزندان این مملکت می آورد اعتیاد ،بزهکاری وجرائم ناشی از این رکود را هیچ دولتمردی پیگیری نمی کند ورسانه ها یا از باب حمایت از دولت یا از ترس سیاه نمایی وسوء استفاده جریان ضد انقلاب زیاد منعکس نمی کنند .
اما موضوع برگزاری کنسرت ها یا عدم برگزاری کنسرت ها یک شب می شود تیتر یک همه رسانه ها عده ای له وعده ای علیه، واین سوال برای امثال بنده پیش می آید که واقعاً این موضوع مطالبه چند نفر در جامعه ما هست؟ وآیا برگزاری آن چه کمکی به حل مشکلات کشور ما می کند جوان بیکار ،کار گر بیکار شده را با کنسرت چه کار ؟ برگزاری کنسرت بیکاران دردی رااز ما دوا نمی کند . ایکاش به اندازه یک صدم بحث های که در مورد کنسرت می شود در مورد حل مشکل بیکاری انجام می شد ومطالبات واقعی مردم در صدر موضوعات کشور قرار می گرفت .

تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین