پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:15 - 1395/06/03

احتمال برگزاری اردوی رئال مادرید و بارسلونا در ایران وجود دارد

پرسپولیس محبوب ترین تیم ایران است

پیشکسوت فوتبال اسپانیا از احتمال برگزاری اردوی تیم های بزرگ این کشور در ایران خبر داد.

کارگرآنلاین: فرناندو سانز  درباره حضور تیم ستارگان لالیگا در ایران گفت: خوشحالم بار دیگر به ایران آمدم و این بار با تیم ستارگان این کشور دیدار بازی می کنیم. می خواهیم کاری که مدنظرمان است را به همه دنیا معرفی کنیم. سه سال پیش، فعالیت ستارگان لالیگا را شروع کردیم و هدف مان گسترده کردن آن در سراسر جهان است.

وی افزود: برای سومین بار است که به ایران سفر می کنم.ایران مردم مهربان و خوبی دارد.این کشور در فوتبال هم پیشرفت خوبی داشته است.در گذشته شناخت زیادی از فوتبال ایران نداشتم اما فکر می کنم پس از این بازی شناختم بیشتر می شود. دوست دارم برای این مسابقه ورزشگاه آزادی پر شود.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران تیم پرسپولیس را می شناسم.به من گفته اند پرسپولیس بیشترین هوادار را در ایران دارد و خیلی محبوب است.

هافبک پیشین رئال مادرید درباره شناخت خود از بازیکنان ایرانی اظهار کرد: در میان بازیکنان ایرانی،جواد نکونام را به خوبی می شناسم. وی هشت سال در اوساسونا بازی کرده و عملکرد خوبی در این تیم داشته است. هدف ما این است که با حضور در فوتبال ایران این کشور را بیشتر بشناسیم و روی آن کار کنیم چرا که ایران جزو کشورهای پرجمعیت است که مردم فوتبالی هم دارد.

وی در مورد احتمال برگزاری اردوی تیم های مطرح اسپانیا چون رئال مادرید و بارسلونا در ایران در آینده ای نزدیک، گفت: در صورت فراهم شدن مقدمات این کار درصدد هستیم تا در آینده ای نزدیک باشگاه های اسپانیایی کمپ های تمرینی خود را در ایران برپا کنند.

سانز درباره وضعیت پدرش لورنزو(ریاست اسبق باشگاه رئال مادرید) بیان کرد: زمانی که پدرم در رئال بود جام های زیادی را برد.او هنوز هم محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم دارد. البته پدرم به طور کامل بازنشسته شده و مشغول استراحت است./باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین