پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:40 - 1395/06/03

بازیکن مدنظر استقلال قرمزپوش می شود؟

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت:می توانم بگویم که جدایی حقدوست از نفت قطعی شده اما اینکه مقصدش کجاست تا یکی، دو روز آینده مشخص خواهد شد.

کارگرآنلاین: رحیم ایرانیان در رابطه با بحث های مطرح شده پیرامون انتقال مجتبی حقدوست به استقلال تهران اظهار داشت: حقدوست قبل از اینکه ما به اردوی سرعین بیاییم طبق نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه برای جدایی به توافق رسید. البته طبق آخرین اطلاعی که قبل از آمدن به سرعین داشتم باشگاه فولاد خوزستان درخواست کتبی خود را بابت جذب این بازیکن ارائه کرده بود و تا حدود زیادی هم توافقاتی برای انجام این انتقال صورت گرفته بود.

وی همچنین افزود: حالا که در این چند روز ما در تهران نبودیم چه اتفاقی افتاده و آیا استقللا هم درخواستی جدی برای جذب این بازیکن داشته یا خیر را من بی خبرم. فقط می توانم بگویم که جدایی حقدوست از نفت قطعی شده اما اینکه مقصدش کجاست تا یکی، دو روز آینده مشخص خواهد شد.

سرپرست نفت تهران درباره بازی های تدارکاتی این تیم در اردوی اردبیل تصریح کرد: ما هفته قبل با آبی پوشان اردبیل بازی کردیم و دیروز نیز در یک دیدار تدارکاتی 5 بر صفر پدیده نیر را شکست دادیم. تا روز جمعه تمرینات نفت در سرعین ادامه پیدا می کند و بعد از آن به تهران باز می گردیم./کاپ

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین