پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:29 - 1395/06/03

شهدای مشهور ایرانی روی تی شرت جوانان لندن +تصاویر

تصاویر مربوط به یک گروه هنری می باشد که قصدشان از این کار به نوعی ارج نهادن به شهدای کشورمان است. نام معرفی این تی شرت ها "My hero – Ghahre mane man" است.

کارگرآنلاین: کمپین قهرمان توسط یک گروه هنری و با هدف ارج نهادن به شهدای کشورمان ایجاد شد و اکنون بازتاب این کمپین در خارج از کشور نیز مشاهده می شود.

امید سیفی مورودی، مبتکر طرح حکاکی نقش شهدا بر روی لباس جوانان می باشد. او با عشق و علاقه می خواهد همانگونه که خودش از ارزش وجودی شهدا اغنا شده هم نسلی هایش را هم از این باورها، ارزشها و اعتقادات سیراب کند.



اما او امروز منتظر است پدران فرهنگ کشورش صدایش را بشنوند. وی معتقد است باید خون شهدا به همان سرخی زمان ریختنش برای وطن و مردم بماند و حتی رنگدانه ای از آن نیز کم نشود.



مورودی بیان داشت: این طرح الگوسازی مناسبی برای جوانان امروز است که با تقویت و فراهم سازی روش های اشاعه آن بین نسل جدید، این گروه از گمراهی و ستودن قهرمانان پوشالی بیگانه منفک می شوند.



این طرح باید جهانی شود

این مبتکر هدف والای خود از این طرح را اینگونه بیان داشت: می خواهم طرح طراحی تصاویر شهدا را جهانی کنم تا همگان معنای واقعی قهرمان را درک کنند و ایرانیان نیز بیش از پیش به اسطوره هایشان ببالند چرا که این تنها چیزی است که دنیای بیگانه غرب از آن به شدت واهمه دارد.



سیفی افزود: همیشه دلم می خواست جمله، کلمه و تصویر کسانی که به آنها تعلق خاطر دارم روی لباسم نگاشته شود و همین احساس نیز باعث شد تصمیم جدی برای انجام این کار بگیرم و از آنجایی که ارادتی خاص به شهید همت داشتم اولین تیشرتم را با عکس وی طراحی کردم./ باشگاه خبرنگاران

 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین