پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:44 - 1395/06/10

ویژگی مهم اقتصاد مقاومتی تولید صادرات محور است

معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران گفت : یکی از مهمترین بخش‌های مورد توجه در اقتصاد مقاومتی تولید کالا و خدمات صادرات محور است.

کارگرآنلاین: غلامرضا پناهی با نکوداشت هفته دولت، یاد و خاطر دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهیدان محمدعلی رجایی و دکتر محمدجواد باهنر را به عنوان دو الگوی ناب دولتمردی در نظام اسلامی گرامی داشت و بانک ملی ایران را به عنوان بانکی بی‌ادعا ولی پیشتاز درعرصه خدمتگذاری به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور برشمرد.

وی همچنین بر تخصیص منابع محدود بانک‌ها در بخش‌های پایدار و با توجیه و مزیت اقتصادی تأکید کرد و افزایش تولید و اشتغال را در سایه توجه ویژه به طرح های کوچک و متوسط و تکمیل پروژه‌های ناتمام محقق دانست .

پناهی در ادامه از مدیران استان خواست به منظور جلوگیری از اتلاف منابع کشور به صورت ویژه تکمیل طرح‌های نیمه تمام را پیگیری کنند.
وی همچنین تأکیدکرد: منابع سرمایه‌گذاری محدود بوده و استفاده کنندگان از این منابع باید در برگشت بموقع این منابع به بانک عزم ملی و احساس مسئولیت در مقابل جامعه را در خود تقویت کنند.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به حمایت کامل از صادرات غیر نفتی کشور به عنوان یکی از سیاست های اصلی بانک ملی ایران تأکید کرد بانک ملی آمادگی دارد به منظور حمایت از صادرات کشور با کمک واحدهای داخل و خارج از کشور خدمات بانکی مورد نیاز صادر کنندگان را فراهم و همچنین اعتبار اسنادی دریافتی بابت صادرات کشور را تأمین مالی کند.

توسعه ارتباطت ارزی با خارج

همچنین در ادامه دیدارهای صمیمی مدیرعامل با همکاران، حسین‌زاده صبح امروز از شعبه شاهین بازدید و با همکاران، آن شعبه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مدیرعامل با ابراز امیدواری از برقراری مراودات و ارتباطات ارزی بانک ملی ایران با سایر بانک‌های خارجی گفت: مسئولان شعبه و همه کارکنان باید تلاش کنند تا با جذب مشتریان ، منابع ارزی و ریالی بانک را افزایش دهند.

وی با اشاره به فعالیت خوب شعب خارج از کشور از جمله شعبه هامبورگ گفت: با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها شعب می‌توانند گشایش اعتبارات اسنادی ، صدور مستقیم حواله‌های ارزی و سایر امور بازرگانی و غیر بازرگانی را انجام دهند و صادرکنندگان نیز می‌توانند ارز حاصل از صادرات را هم در خارج و هم در داخل کشور به بانک ملی ایران بفروشند.

جذب مشتری و وصول مطالبات از دیگر نکات مهم مطرح شده در این بازدید بود.

بنا بر گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، 95 جایزه 500 میلیون ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه ویژه (نقدی) سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین