پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:17 - 1395/07/07

تکلیف موسسه میزان تا 2 هفته آینده مشخص می شود

خبری خوب برای سهامدران موسسه میزان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف موسسه مالی و اعتباری میزان طی دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

کارگرآنلاین:  سیدحسن حسینی شاهرودی در تشریح جلسه روز- سه شنبه- این کمیسیون افزود: جلسه  کمیسیون اقتصادی مجلس به سوال نمایندگان از وزیر اقتصاد و امور دارایی اختصاص داده شد که 10 تن از نمایندگان مجلس از وزیر اقتصاد سوال داشتند و به دلیل کمبود وقت تنها 2 نفر از نمایندگان سوال خود را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه وزیر و معاونانش به سوالات نمایندگان پاسخ دادند، ادامه داد: مهمترین سوالات از وزیر مصادره اموال ایران توسط آمریکا و برداشت از حساب ایران، تعیین تکلیف سپرده گذاران میزان، گزارش اقدامات گمرک در جلوگیری از قاچاق کالا وارز و میزان وجوهی که در اختیار افراد حقیقی و حقوقی و وزارتخانه ها قرار دارد، بود.
وی یادآور شد: وزیر پاسخ هایی به سوالات نمایندگان داد و نمایندگان از برخی سوال ها قانع شده و از پاسخ برخی سوال ها قانع نشدند و بنابراین مقرر شد با بررسی های لازم و تحقیقات در این خصوص ظرف 2 الی 3 هفته مهلت مورد بررسی قرارگیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوال مابقی نمایندگان به جلسات بعدی موکول شد، تصریح کرد: درخصوص موسسه میزان مقرر شد دو نفر از نمایندگان به همراه نماینده بانک صادرات و معاون نظارت بانک مرکزی طی 2 هفته آینده درخصوص سپرده گذاران میزان تصمیم مشترک اتخاذ کنند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین