پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:20 - 1395/07/07

در تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد مطرح شد

وضعیت سهامداران شرکت پدیده شاندیز را مشخص کنید

حدود 20 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تعیین تکلیف سهامداران شرکت‌های پدیده و پردیسان و سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج شدند.

کارگرآنلاین: تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (هفتم مهرماه 95) از سوی هیات‌رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

جبار کوچکی‌نژاد و احمد امیرآبادی نمایندگان رشت و قم در تذکری به وزیر علوم خواستار توضیح علت اخذ شهریه غیرقانونی از دانشجویان روزانه، انتقالی و میهمان و دانشجویان و برای تمدید سنوات شدند.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری به وزیر آموزش و پرورش لزوم پیگیری برای پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگیان را متذکر شد.

محمدعلی پورمختار و احمد امیرآبادی نمایندگان بهار و کبودرآهنگ و قم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توضیح علت عدم پرداخت مطالبات کشاورزان برای خرید تضمینی گندم شدند.

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان به اتفاق حدود 20 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد لزوم تعیین تکلیف سهامداران شرکت‌های پدیده و پردیسان و سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج و علویه را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در اجرای قانون مصوب مجلس راجع به استخدام مربیان پیش‌دبستانی‌ها شد. نادر قاضی‌پور و فرهاد تجری نمایندگان ارومیه و قصر شیرین در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در احداث مسکن اجتماعی برای کارگران شدند.

فرهاد تجری احمد امیرآبادی، نادر قاضی‌پور نمایندگان قصر شیرین، قم و ارومیه در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر دفاع خواستار تسریع در اجرای قانون برنامه پنجم توسعه راجع به برقراری حقوق و مستمری دائم برای بسیجیان دفاع مقدس شدند.

جبار کوچکی‌نژاد، محمود شکری ذبیح‌الله نیکفر و حسین خسته‌بند نمایندگان رشت، تالش، لاهیجان و بندرانزلی به رئیس جمهور در مورد عدم اجرای تعهدات دولت در بازپرداخت وام مددجویان کمیته امداد امام خمینی از طریق بانک‌ها در موضوع طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی تذکر دادند.

امیر خجسته، احمد امیرآبادی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان همدان و قم به وزیر اقتصاد لزوم کنترل و نظارت دقیق به اجناس و کالاها با توجه به افزایش قیمت آنها در روزهای اخیر را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به وزیر اقتصاد لزوم رعایت مسائل ملی در اجرای مقررات را متذکر شد.

منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین