پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:20 - 1395/07/07

عضو هیأت مدیره شرکت پدیده شاندیز:

شرایط ادامه ساخت و ساز در شرکت پدیده شاندیز

عضو هیأت مدیره شرکت پدیده شاندیز گفت: عملیات اجرایی پروژه پدیده با اعتبارات حاصل از دستگاه قضایی شروع خواهد شد اما ادامه این پروژه نیازمند تخصیص اعتبارات کنسرسیوم بانکی است.

کارگرآنلاین: حمیدرضا کریموئی با بیان این مطلب اظهار کرد: در خصوص کنسرسیوم تاکنون یک جلسه برگزار گردیده است. ما به دنبال اتخاذ تصمیم نهایی طی برگزاری جلسات آتی با بانک مرکزی هستیم. بحث ما در این خصوص بیشتر در حوزه روند اجرایی کار و تضامین مورد نیاز می باشد.

وی ادامه داد: هنوز مبلغی از کنسرسیوم به پدیده تخصیص داده نشده است. در این خصوص موافقت کلی انجام و به بانک مرکزی نیز توسط وزیر محترم کشور ابلاغ گردیده است.

عضو هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز در ادامه بیان کرد: نسبت به تسریع امور در بخش دولتی و بانک مرکزی خوش‌بین هستیم.
کریمویی در خصوص آغاز عملیات اجرایی پروژه پدیده که قرار است از پانزدهم مهرماه شروع شود، خاطرنشان کرد: برای شروع عملیات اجرایی بخش یک تا ١١ فاز تجاری وصول‌هایی با همکاری دستگاه قضایی داشته‌ایم اما ادامه پروژه های آتی مستلزم تخصیص اعتبار کنسرسیوم خواهد بود.

وی در خصوص برگشت پول از محل دستگیری افراد مرتبط با پرونده پدیده به این شرکت، تصریح کرد: قطعاً مبالغی توسط دستگاه قضایی به شرکت برگشته است اما نمی توانیم جزئیات آن را بیان کنیم.

منبع: نخست نیوز
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین