پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:57 - 1395/07/09

دیده در آزمون بورس مردود شد

خبر داغ استاندار خراسان‌رضوی از پدیده شاندیز

به رغم خبرسازی‌های متعدد، استاندار از مردودشدن حساب‌های مالی پدیده برای ورود به بورس خبر داد.

کارگرآنلاین: در هفته‌های اخیر، بارها اظهاراتی از سوی مسئولان شرکت پدیده در ارتباط با ضرورت ورود این شرکت به بورس و نیز اقدامات هیئت‌مدیره برای تحقق این مهم رسانه‌ای شد و حتی شوشتری، مدیرعامل شرکت پدیده، خردادماه سال جاری به یکی از رسانه‌ها از فراهم‌بودن زمینه برای ورود به بورس خبر داد.
با این حال، استاندار خراسان‌رضوی آب پاکی را روی تمام این اظهارات ریخت و از مردودشدن حساب‌های مالی این شرکت از نظر کارشناسان بورس و نرفتن پدیده به بورس خبر داد.
به گزارش شهرآرا، علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی استان در محور چناران، پاسخ‌گوی رسانه‌ها در رابطه با آخرین وضعیت پدیده برای ورود به بورس بود و اظهار داشت: در جلسه‌ای که وزرا برای شرکت پدیده داشتند، قرار بر آن شد که کارشناسان بورس برای همراهی در رفع مشکلات سهامداران این شرکت، بازدیدی داشته‌باشند تا اتاق مبادلات ایجاد شود. استاندار خراسان‌رضوی در ادامه تصریح کرد: با این حال، بسیاری از افراد این موضوع را این‌گونه تعبیر کردند که قرار است پدیده زیر نظر بورس برود.
رشیدیان در ادامه تاکید داشت: این اظهارات در حالی است که با توجه به آن جلسه، تنها راه‌اندازی اتاق مبادلات مطرح بود و بی‌شک، راه‌اندازی این اتاق به معنای رفتن شرکت پدیده زیر مجموعه بورس نیست و قرار نیست پدیده به بورس برود.

حساب‌های مالی پدیده از نظر بورس مردود شد
به گفته استاندار خراسان‌رضوی، شرکتی که بسیاری از ردیف‌های حساب‌های مالی آن از نظر کارشناسان بورس قابل‌ارائه نظر نیست و از دیدگاه آنان حساب‌های مالی این شرکت مردود شده‌است، نمی‌تواند زیر‌مجموعه بورس قرار بگیرد.
استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: با این وجود، امیدواریم برای برون‌رفت از بن‌بستی که مقابل سهامداران این شرکت وجود دارد، در قالب چهارچوب‌های بورس، امکان خریدوفروش فراهم شود.
رشیدیان در ادامه، به گفته‌ها و وعده‌های هیئت‌مدیره پدیده برای آغاز عملیات ساختمانی این شرکت از نیمه مهرماه نیز اشاره داشت و بیان کرد: در این رابطه، اعتباراتی نیز برای آغاز عملیات ساختمانی پدیده فراهم شده‌‌است.

تا قبل از ورود دستگاه قضا می‌گفتند هیچ پولی نداریم
استاندار خراسان‌رضوی به ورود دستگاه قضا در حوزه اموال و منابع این شرکت نیز اشاره داشت و گفت: تا قبل از ورود دستگاه قضایی، هر زمان که به مدیران شرکت پدیده می‌گفتیم از محل منابع موجود پدیده بخشی از بدهی پیمانکاران و سهامداران را پرداخت کنید، عنوان می‌کردند که هیچ پولی نمانده‌است. وی ادامه داد: اما با ورود دستگاه قضا و ترازوی عدالت، اکنون این پول تامین شده‌است و بنا به گفته خود مسئولان پدیده، کار ساخت‌وساز 180‌هزار متر مربع از قسمت‌های تجاری و اداری شرکت پدیده از نیمه مهر‌ماه آغاز می‌شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین