پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:41 - 1395/07/12

نوکیش هوس‌بازی که با مریم رجوی و اسرائیل رابطه دارد

آیا کشیش هوس باز به دلایل انسان دوستانه آزاد شده است؟

سعید عابدینی کشیش هوس‌بازی که چندی پیش توسط دولت دیپلمات آزاد شد سر از همایش منافقین در آورد و به خاستگاه اصلی که از آنجا آمده اعتراف کرد.

کارگرآنلاین:  آزادی زندانیان سیاسی امنیتی از جمله کارویژه‌های دولت یازدهم برای نشان دادن حسن نیت کشورمان در حوزه تنش‌زدایی است. در این باب چندین تن از زندانیان که به جرم جاسوسی و فعالیت‌های ضدامنیتی در کشورمان دستگیر شده بودند با رایزنی‌های دیپلماتیک آزاد شدند که آخرین این موارد آزادسازی «‌هما هودفر» فمنیست ایرانی‌-کانادایی بود که در خردادماه امسال مبادرت به برگزاری کارگروه‌های سیاسی فمنیستی در کشورمان کرده بود. حال سخنگوی وزیرخارجه کشورمان بیان می‌کند که هودفر به دلیل انسان‌دوستانه از جمله بیماری آزاد شده است. البته اخیرا این موضوع در دیدار وزیران خارجه ایران و کانادا که برای اولین بار از زمان قطع روابط دو کشور، دیدار کردند، توسط «استفان دیون» مطرح شده بود.

یکی از زندانیان سیاسی دیگری که به همین روش آزاد شد سعید عابدینی بود. وی در آستانه اجرای برجام همراه با چند تن از دیگر زندانیان امنیتی آزاد شد.

عابدینی یک کشیش «پورنوکرات» است؛ پورنوکرات یا «نَفس‌سالار «کسی است که بر اساس نفسانیات خود عمل می‌کند و عابدینی نیز به لباس کشیش مسیحی تبشیری (صهیونیستی) درآمده تا بتواند به هوس‌های خود بدون محدودیت‌های اخلاقی بپردازد. این ویژگی‌ها وی را به خدمت دستگاه اطلاعاتی آمریکا درآورد تا خدمات خود را به دولت آمریکا در ایران شروع کند.


عابدینی خود یک نوکیش مسیحی است که با به راه‌انداختن کلیساهای ‌خانگی سعی در فریب افراد از جمله دختران جوان داشت و با تشکیل‌ حلقه‌های مختلف به نیات شوم خود می‌رسید. هوس‌بازی عابدینی تا به حدی بود که نغمه عابدینی(شریعت‌پناهی) که جریانی را با کمک سیاست‌مداران آمریکایی برای آزادی همسرش راه انداخته بود، در مصاحبه‌ خود با «رویترز» به ویژگی‌های اخلاقی سعید عابدینی اشاره می‌کند و از یک زندگی مملو از آزار و اذیت جنسی، روحی، روانی، و جسمی از سوی شوهرش می‌گوید و اینکه سعید به شدت به تصاویر پورن و غیراخلاقی اعتیاد داشت.


آیا کشیش پرونوکرات به دلایل انسان دوستانه آزاد شده است؟/ نوکیش هوس‌بازی که با مریم رجوی و اسرائیل رابطه دارد


مسیحیت تبشیری چند سالی است که در ایران فعالیت‌های خود را شدت داده است. نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته همواره آماج حملات سازمان‌های امنیتی جبهه استکبار بوده است که در قالب گروه‌های سیاسی _ مذهبی معاند سازماندهی شدند. وجه مشترک این قبیل سازمان‌ها حرکت در جهت منافع بلند‌مدت ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.


آیا کشیش پرونوکرات به دلایل انسان دوستانه آزاد شده است؟/ نوکیش هوس‌بازی که با مریم رجوی و اسرائیل رابطه دارد
عابدینی در همایش منافقین


انتقال اخبار داخلی کشور به خارج( جاسوسی)، ایجاد پرورشگاه‌های متعدد در شهرهای مختلف و تغییر عقیده کودکان و نوجوانان طی پروسه‌ای بلند مدت، جذب افراد بی‌سرپرست و بی‌خانمان و تغییر دین این افراد، جذب دختران و پسران فراری از خانه، جذب افرادی که دارای مشکلات عاطفی و احساسی هستند و ... از جمله فعالیت‌های عابدینی در ایران بوده است.


آیا کشیش پرونوکرات به دلایل انسان دوستانه آزاد شده است؟/ نوکیش هوس‌بازی که با مریم رجوی و اسرائیل رابطه دارد


عابدینی در همایش منافقین از حمایت‌های مستمر مریم رجوی تشکر می‌کند

اما پس از آزادی و خروج عابدینی از ایران مشاهده می‌شود که وی ارتباطاتی با صهیونیست‌ها و همچنین منافقین داشته است که این موارد سرحلقه یک مجموعه ضدانقلاب را نشان می‌دهد. در همین زمینه عابدینی در نیویورک در همایش منافقین حضور یافت و برای اعضای این گروهک تروریستی سخنرانی کرد و از حمایت‌های مستمر مریم رجوی، سرکرده منافقین تشکر کرد.


آیا کشیش پرونوکرات به دلایل انسان دوستانه آزاد شده است؟/ نوکیش هوس‌بازی که با مریم رجوی و اسرائیل رابطه دارد


وی به سبقه حمایت رژیم‌صهیونیستی از خود در این همایش اعتراف می کند و بیان می‌دارد که زمان آ‌ن رسیده که شعار «مرگ بر آمریکا»‌ و «‌مرگ بر اسرائیل» ‌برای همیشه تمام شود.


آیا کشیش پرونوکرات به دلایل انسان دوستانه آزاد شده است؟/ نوکیش هوس‌بازی که با مریم رجوی و اسرائیل رابطه دارد
عابدینی در گفتگو با نیک آهنگ کوثر  کنار پرچم اسرائیل


سعید عابدینی چندی پیش نیز در حالی به گفتگو با نیک آهنگ کوثر، کارتونیست ضدانقلاب نشست که پرچم اسرائیل را، پس زمینه تصویر خود قرار داده بود.

اینکه این افراد با نیت‌های به قول سخنگوی وزارت خارجه انسان دوستانه آزاد می‌شوند بدون اینکه سوابق آنان در نظر گرفته شوند مسئله قابل تاملی است؛ چراکه بعضا آزادی این عناصر ضد انقلاب اتهامات دستگیری آنان را تحت شعاع قرار می‌دهد و جرم‌هایی که این عناصر ضدانقلاب مرتکب شدند را به نوعی در ذهن و فکر افکارعمومی غرب پاک می‌کند.

البته جالب اینجاست که این افراد بعد از آزاد شدن خود با حضور در کانون‌های ضدانقلاب از جمله جمع منافقین و حضور در کنار مقامات صهیونیست به جایی که از آن مامور شده و آمده‌اند باز می‌گردند و بدین شکل به نقش خود اعتراف می‌کنند اما متاسفانه از سوی دولت بعضا با دیدگاه مثبتی به این افراد نگریسته می شود و بدون درنظرگرفتن خاستگاه اصلی آنان این عناصر ضدانقلاب آزاد می‌شوند که در بلند مدت می‌تواند حاشیه امنی برای ناامن کنندگان کشورمان بوجود بیاورد که بایستی در این زمینه دقت نظر بیشتری صورت گیرد. از سوی دیگر اینکه با چه مابه ازایی این افراد آزاد می‌شوند نیز بایستی موضوع را بررسی کرد که البته اگر به صورت توافق دیپلماتیک به این جریان نگاه کنیم مشخص نیست در مقابل آزادی عناصر ضدانقلاب چه چیزی ستانده‌ایم.

منبع: مشرق
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین