پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:11 - 1395/07/13

مصوبات شورای امنیت درباره پدیده شاندیز و موسسه میزان اجرایی شود

عضو فراکسیون توسعه شرق کشور از نشست این فراکسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبرداد و گفت:نمایندگان دراین نشست تاکید کردند که مصوبات شورای عالی امنیت ملی درخصوص موسسات مالی و اعتباری میزان،آرمان و پردیس بانک و همچنین مجموعه پدیده شاندیز اجرایی شود.

کارگرآنلاین: رمضانعلی سبحانی فر درگفت وگو با خانه ملت، از دیدار فراکسیون توسعه شرق کشور با “علی شمخانی” دبیرشورای عالی امنیت ملی کشور خبرداد و گفت:این دیدار به منظور حفظ امنیت توسعه شرق کشور انجام شد و نمایندگان در این دیدار عامل مهم حفظ امنیت کشور را توسعه پایدار این منطقه عنوان کردند.

نماینده مردم سبزوار و جوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست نمایندگان دراین دیدار از دبیر شورای عالی امنیت ملی توجه ویژه به توسعه پایدار شرق کشور بود، افزود: بیشتر روستاهای شرق کشور امروز به دلیل بیکاری و کاهش نزولات آسمانی تخلیه شده و جمعیت این روستاها به حاشیه کلانشهرها مهاجرت کرده اند که باید زیرساخت هایی همچون حمل و نقل جاده ای و ریلی و تامین آب شرق کشور از طریق خلیج فارس و دریای مازندران برای کاهش مشکلات در دستور کار مسئولان ذی ربط قرار گیرد.

ستاد توسعه شرق کشور باید ایجاد شود
سبحانی فر با بیان اینکه باید از ظرفیت های منطقه شرق کشور همچون ظرفیت عظیم کشاورزی استفاده شود، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های این مناطق می توان از میزان بیکاری و همچنین مهاجرت بی رویه به سایر نقاط کشور کاست.

وی یادآور شد:باید ستاد توسعه شرق کشور ایجاد شود و سند توسعه آمایش شرق کشور تهیه و اجرایی شود.

دغدغه نمایندگان شرق کشور درخصوص موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز در منطقه
این نماینده مردم درمجلس دهم،با اشاره به دغدغه نمایندگان شرق کشور در خصوص موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز در این منطقه از کشور، افزود: نمایندگان دراین نشست تاکید کردند که مصوبات شورای عالی امنیت ملی درخصوص موسسات مالی و اعتباری “میزان”، “آرمان” و “پردیس بانک” و همچنین مجموعه “پدیده” شاندیز اجرایی شود و موضوع این موسسات مالی یکی از موضوعات روز مردم شرق کشور است.

عضوفراکسیون توسعه شرق کشور درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:نمایندگان استان های خراسان رضوی،جنوبی و شمالی،سیستان و بلوچستان،کرمان،یزد و سمنان دراین نشست حضور داشتند.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین