پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:18 - 1395/07/15

کنایه پرسپولیسی قلعه‌نویی به استقلال !

قلعه‌نویی گفته باز به مرام پرسپولیسی‌ها که شب بازی با بازیکن تیمش مذاکره نکرده‌اند.

کارگرآنلاین: درهیاهوی بازی‌های مهم ملی ،امیر قلعه نویی در مصاحبه ای با روزنامه ورزشی گل با کنایه از پرسپولیسی ها تقدیر کرده بود و گفته بود باز به مرام آنها که با بازیکنم ، شب بازی با تیم شان مذاکره نکرده اند.
این جمله اما کنایه به چه اتفاقی بود؟ سال قبل و در بازی رفت تیم های استقلال و تراکتورسازی ، در تبریز بود که شایعات بسیاری بر سر زبان ها افتاد. بختیار رحمانی آن زمان دیداری با چند بازیکن مهم استقلال داشت و بعد از بازی طرفداران تراکتورسازی حسابی علیه این ستاره تیم شان شعار دادند. آنها او را متهم می کردند که با استقلال مذاکره کرده است. بختیار وقتی به استقلال آمد ، حسابی هنوز خاطره آن اتفاق تلخ را در ذهن داشت و گلایه می کرد از اتهام و برچسبی که خورده و برایش دشنام شنیده. بختیار بعد از آن اتفاق روزهای سختی در تبریز داشت و به پادگان فرستاده شد و مدتی در تمرینات تیم هم غایب بود. قلعه نویی البته آن روزها خیلی در این باره حرف نزد اما حالا بعد یکسال به طور ضمنی از آن اتفاق گلایه کرده است.
البته این اولین بار نیست که شب یک بازی با یک بازیکن درباره تیم سال بعدش حرف می زنند. بارها این اتفاق در فوتبال ایران افتاده است. بارها این شایعات درباره بازی مشکوک تعدادی از بازیکنان حرف زده شده بود و درباره خیلی از مربی های سرشناس که اتفاقا قهرمانی هم زیاد دارند ، چنین ادعاهایی مطرح شده است. حتی امیر واعظ آشتیانی ، مدیر اسبق استقلال یکبار چنین ادعایی را درباره یکی از موفقیت های تیم خودش گفته بود!

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین