پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:29 - 1395/07/24

عضو هیئت مدیره پدیده شاندیز:

ضوابط اولیه تأسیس اتاق تبادل سهام پدیده شاندیز اعلام شد

عضو هیئت مدیره پدیده شاندیز گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار ضوابط اولیه تأسیس اتاق تبادل سهام پدیده را اعلام کرده است.

به گزارش کارگرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پدیده حمید کریمویی اظهار داشت: راه‌اندازی اتاق سهام عملا دارای 2 مبحث کلی است، که یکی از آنها بحث نظر بورس در مورد دستورالعمل نقل و انتقال اتاق سهام و مبحث دوم نیز بحث استقرار نرم‌افزاری برای انجام معاملات در این اتاق است.

وی افزود: در مورد راه‌اندازی اتاق سهام، سازمان بورس ضوابط اولیه را اعلام کرده و همچنین برای راه اندازی نرم‌افزار جلسات مشترکی برگزار شده است اما هنوز دستورالعمل لازم برای ایجاد اتاق ابلاغ نشده است.

کریمویی با اشاره به میزان جذب سرمایه برای شروع بازار مبادله سهام و جلوگیری از سقوط ارزش سهام، تصریح کرد: با صاحبان سرمایه و سهام‌داران عمده در مجموعه پدیده جلساتی گذاشته و توافقاتی نیز حاصل شده اما تا زمانی که به طور قطعی بازار راه نیفتد کسی در این حوزه سرمایه‌گذاری قطعی نمی‌کند چرا که ارزش سهام بعد از راه اندازی بازار مشخص می‌شود.

عضو هیئت مدیره پروژه پدیده خاطرنشان کرد: هم اکنون سرمایه‌داران عمده مجموعه پدیده بیش از 100 میلیارد تومان سهام در این پروژه دارند و اگر از حیث مسئولیت اجتماعی نیز نباشد به خاطر حفظ منافع شخصی خود نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام می‌کنند.

وی از برگزاری جلسات با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر صاحب نظران در حوزه پدیده خبر داد و گفت: در این جلسات که در قالب اتاق فکر برگزار می‌شود از نظرات، راهنمایی‌ها و راهکارهای این افراد متخصص بهره‌مند می‌شویم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین