پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:10 - 1395/07/25

سیلی بیرانوند بر هم تیمی سابقش+ عکس

بیرانوند روز گذشته در دیدار پرسپولیس با نفت تهران هم تیمی سابقش را طوری مورد نوازش قرار داد که بیشتر شبیه به سیلی بود تا نوازش.

کارگرآنلاین:دروازه بان ثابت تیم ملی در ترکیب پرسپولیس هم عملکرد فوق العاده ای را پیش روی خود قرار داده و توانست برابر نفت تهران نیز با عکس العمل های خود مانع از باز شدن دروازه اش شود.

او که فصل گذشته را در نفت تهران پشت سر گذاشته بود و برای جدایی از این تیم مشقت زیادی را متحمل شده بود، در نهایت توانست به جمع پرسپولیس اضافه شود. او در ترکیب پرسپولیس تا به اینجا توانسته به بیشتر خواسته های خود دست یابد که مهمترین آن را می توان به حضور ثابت در ترکیب تیم ملی نسبت داد. جایی که در 4 بازی اخیر تیم ملی نیز توانسته بدون گل خورده به همراه تیم ملی در صدر جدول انتخابی جام جهانی قرار گیرد.

او روز گذشته در دیدار با هم تیمی های سابق خود عملکرد خوبی از خود به نمایش گذارد و حداقل در سه صحنه مانع از رسیدن نفتی ها به خواسته شان شد. علیرضا بیرانوند پیش از بازی نیز اینگونه از هم تیمی هایش استقبال کرد و وحید حمدی نژاد را اینگونه مورد نوازش قرار داد. بازیکنی که با پنالتی خود روی مهدی طارمی باعث باز شدن قفل این بازی شد.

منبع: ورزش سه



 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین