پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:55 - 1395/07/27

آقایان و خانمهای نماینده اصلاح طلب شما از این چهره کریه حمایت کرده اید؟ + اسناد

نگاهی به کارنامه نرگس محمدی محکوم قضاییه که متاسفانه نماینده گان اصلاح طلب مجلس درصدد تطهیر چهره زشت و کریه وی برآمده اند می تواند این مطلب را برای مردم عیان سازد که چرا شخصی که تا دیروز از هیچ کوششی برای سرنگونی نظام دریغ نکرده چطور می شود یک شبه به مدافعی برای نظام برآید؟!

کارگرآنلاین: نگاهی به کارنامه نرگس محمدی محکوم قضاییه که متاسفانه نماینده گان اصلاح طلب مجلس درصدد تطهیر چهره زشت و کریه وی برآمده اند می تواند این مطلب را برای مردم عیان سازد که چرا شخصی که تا دیروز از هیچ کوششی برای سرنگونی نظام دریغ نکرده چطور می شود یک شبه به مدافعی برای نظام برآید؟!

بنا بر این گزارش نمایندگان مجلس برای تطهیر چهره این معاند در نامه خود چنین آورده اند: " شرکت ایشان (نرگس محمدی) در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و تشویق و دعوت از مرم برای شرکت در انتخابات نشانه‌ای از دلسوزی ایشان برای کشور عزیزمان است. ایشان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در سال گذشته حتی از داخل زندان نیز در انتخابات شرکت کرد و مردم را به حضور در صحنه دعوت نمود..."

به گزارش خبرنگار ما، اما نگاهی به کارنامه نرگس محمدی پیش و  پس از فتنه که از اعضای فعال فتنه سال 88 نیز می باشد نشان می دهد که وی نایب رئیس گروهک کانون مدافعان حقوق بشر و رئیس هیئت اجرایی شورای ملی صلح می باشد که پس از فرار شیرین عبادی به خارج از کشور رهنمودهای وی در زمینه ادامه اقدامات گروه در داخل را پیگیری می نمود می باشد.

همچنین انتشار بیانیه و اطلاعیه به مناسبتهای مختلف علیه ارکان مختلف نظام، تنظیم گزارشات فصلی به اصطلاح موارد نقض حقوق بشر در ایران، ملاقات با زندانیان سیاسی و سپردن پرونده وکالت آنان به وکلای کانون مدافعان، ملاقات آشکار و پنهان با سران جریان فتنه با هدف حمایت از آنان و القای وجود بحران در کشور و مطرح نمودن کانون مدافعان و شورای ملی صلح به عنوان جریانات مطرح در عرصه سیاسی کشور، اهدای جایزه باصطلاح حقوق بشر به منتظری یک هفته پیش از مرگش، همگی از اقدامات وی در مقطع پس از انتخابات سال 88 علیه نظام اسلامی بوده است. و پس از فتنه نیز ملاقات با کاترین اشتون همراه با مادر یکی از کشته شده گان فتنه (ستار بهشتی) نیز از اقدامات وی می باشد.



اما نکته مهم در خصوص این فرد معاند این است که سوای از حمایت این نمایندگان مجلس از وی لیست حامیان وی جای هیچ شک و شبهه ای را برای ما باقی نمی گذارد که وی هیچگاه فردی دلسوز برای نظام اسلامی و مردم کشور نبوده است.


اما مهمترین نکته در این میان حمایت گردانندگان شبکه های وهابی تکفیری فارسی زبان و ربع پهلوی از نرگس محمدی فتنه گر نشان از ارتباط تنگاتنگ فتنه گران با سلطنت طلبان و تکفیری ها، کسانی که دستشان تا مرفق به خون این مردم آلوده است دارد. حمایت طیفی از تکفیری ها که همیشه عامل تفرقه بین شیعه و سنی و ایجاد اختلافات طایفه ای در کشور و منطقه بوده اند به سرکردگی ابراهیم احراری خلف می باشند از حامیان این معاند می باشند.


منبع: عصر امروز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین