پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:36 - 1395/08/01

پشت پرده حضور چند دقیقه ای رامین رضاییان

بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس چند دقیقه بازی کردن خود در بازی استقلال خوزستان را به دخالت پدرش مدیون است!

کارگرآنلاین: شاید اگر زمان به عقب برگردد برانکو ایوانکوویچ اصلا قبول نکند که رامین رضاییان به پرسپولیس بازگردد چرا که هر هفته خواسته یا ناخواسته یک حاشیه جدید در مورد این بازیکن برای سرمربی سرخپوشان ایجاد می‌شود و او مدام باید به سوالات خبرنگاران در این رابطه جواب بدهد.

جالب این‌که پس از دیدار پرسپولیس و نفت تهران در ماجرای نیمکت نشینی رضاییان، بیش از 60، 70  درصد هواداران پرسپولیس موافق تصمیم برانکو بودند اما عده‌ای هم معتقد بودند که او می‌توانست حداقل چند دقیقه به رضاییان بازی بدهد و غائله را بخواباند، کاری که برانکو در اهواز انجام داد و رضاییان را در دقیقه 85 جانشین فرشاد احمدزاده گلزن کرد.

اما بدون شک برانکو سرمربی ای نیست که تحت تاثیر جو، حاضر شود به یک بازیکن بازی دهد. یکی از سایت های ورزشی مدعی شده که رضاییان همین حضور چند دقیقه ای خود در بازی با استقلال خوزستان را به پدرش مدیون است! نه این که تصور کنید پدر رامین با برانکو تماس گرفته و از سرمربی پرسپولیس خواسته پسرش را بازی بدهد! نه، اصلا چنین چیزی نیست...

رامین بعد از بازی با نفت، دو پُست در صفحه شخصی اش در اینستاگرام گذاشت و این دو پست را با دخالت پدرش پاک کرد. بار اول علیه سرتن چوک، دستیار برانکو موضع گرفته و گفته بود من هم بلدم جواب این مربی را بدهم که بلافاصله پدرش با او تماس گرفت و گفت این متن را پاک کن و پست دوم که در آن ادعا کرده بود اگر به تاکتیک پرسپولیس نخورد، به تیم دیگری می رود و این بار هم پدرش تماس گرفت و گفت تو اصلا در موقعیتی نیستی که پرسپولیس را تهدید کنی و رامین هم به حرف پدرش گوش کرد و نتیجه همین شد که برانکو در دقایق پایانی بازی با استقلال خوزستان، رضاییان را به میدان فرستاد.

البته عده ای هم معتقدند که پشت پرده بازی رضاییان در دقایق پایانی دیدار با استقلال خوزستان، به حسین ماهینی بازمی گردد. برانکو با هوش بالای خود می دانست که پس از عدم کسب نتیجه دلخواه تیمش در اهواز، فشارها روی ماهینی بیشتر خواهد شد و با بازی دادن به رضاییان خواست تا بار روانی از روی مدافع راست ثابت پرسپولیس برداشته شود.

در هر صورت بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس با نتیجه مساوی یک - یک تمام شد و رامین در دقایق پایانی عملکرد بدی نداشت و آن قدر با انگیزه بود که در تمام نقاط زمین حضور داشت!/جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین