پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:43 - 1395/08/02

واکنش پدیده شاندیز به خبر «فرصت ٢ ماهه برای افشای دارایی ٧۵ درصد مالکان»

روابط عمومی پدیده شاندیز طی جوابیه ای با کذب خواندن ادعای مهلت دو ماهه به این شرکت برای اعلام شفاف مستندات مالی، اعلام کرد هیچ درخواست مکتوب یا شفاهی از سوی بورس به شرکت پدیده ارائه نگردیده است.

کارگرآنلاین: روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده در این جوابیه آورده است: پیرو درج گزارش خبری با عنوان «پدیده شاندیز روی میز سازمان بورس/ فرصت ٢ ماهه برای افشای دارایی ٧۵ درصد مالکان/ عده‌ای سهام قلابی خریده‌اند» با کد خبر شماره 153095 مورخ 1/08/95 به استحضار عموم می رساند که موارد اعلامی از سوی فرد ناشناسی که به عنوان بازرس بورس در خبر از وی یاد شده است اساسا کذب می باشد.
در این گزارش به نقل از این بازرس ناشناس آمده است: سازمان بورس به هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز و پذیره نویسان آن برای مدت 2 ماه مهلت داده تا ضمن ارایه مستندات مالی شفاف نسبت به افشای دارایی 75 درصد از سهامداران این شرکت اقدام کنند.
در این خصوص به اطلاع می رساند تا تاریخ درج خبر هیچ درخواست مکتوب یا شفاهی از سوی بورس در این خصوص به شرکت پدیده ارائه نگردیده است.
در ادامه این مطلب از انتشار برگه های تقلبی تحت عنوان سهام پدیده برای 700 هزار نفر یاد شده است که در این خصوص به اطلاع می رساند این موضوع نیز کذب محض است و تاکنون از سوی هیچ مرجعی چنین موردی اعلام یا گزارش نشده است و اعلام این بازرس بی نام و نشان بورس دراینباره یا مصداق نشر اکاذیب است و یا اطلاع از وجود موضوعی است که می طلبد با معرفی نامبرده به نهادهای نظارتی محل بررسی بیشتر دستگاه قضایی قرار گیرد. ضمنا آمار سهامداران شرکت پدیده بر اساس اعلام مراجع ذیربط حدود 130 هزار نفر است و طرح موضوعات اینچنینی تنها با هدف ضربه زدن به اعتماد مردم به این شرکت صورت می گیرد.
همچنین به اطلاع می رساند بحث دادن فرصت از سوی بورس به شرکت پدیده برای حسابرسی نیز اساسا کذب می باشد زیرا همانگونه که در جلسات مختلف عنوان شده است از الزامات ورود هر شرکتی به بورس وجود گزارشات حسابرسی می باشد که به دلیل عدم امکان ارایه این گزارشات در شرکت پدیده در حال حاضر، ازسوی مسئولان ذیربط بحث اتاق otc طرح و هم اکنون در حال پیگیری است./تابناک

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین