پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:29 - 1395/08/03

بزرگترین مرکز اداری در پایتخت عراق، در چنگ داعش

داعش همه را غافلگیر کرد

"الدلیمی از حیدر العبادی، نخست وزیر عراق خواست تا تجهیزات نظامی و نیروهایی را برای مقابله با این حمله داعش به این شهرستان قرار گرفته در بیابان‌های غرب عراق بفرستد."

کارگرآنلاین: وبسایت مصری "الحیات نیوز" گزارش داد: «منابع عراقی اعلام کردند که داعش از سه محور به شهرستان الرطبه در غرب بغداد حمله کرد و مرکز اداری این شهر را بدست گرفت.»

بنا بر این گزارش، این حمله همزمان با عملیات گسترده نیروهای عراقی در شهر موصل، مهمترین پایگاه داعش در این کشور صورت می‌گیرد. الرطبه پهناورترین شهرستان عراق با بزرگترین مرکز اداری در سطح شهری است.

 شبکه خبری سومریه، نزدیک به حیدر العبادی،  بعد از اقدام غافلگیرکننده داعش در سیطره بر مرکز اداری الرطبه گزارش داد: عماد الدلیمی، فرماندار شهرستان الرطبه اعلام کرد که داعش از سه محور به این شهرستان حمله کرده است.

الدلیمی از حیدر العبادی، نخست وزیر عراق خواست تا تجهیزات نظامی و نیروهایی را برای مقابله با این حمله داعش به این شهرستان در بیابان‌های غرب عراق بفرستد.

وبسایت خبری "بوابه ویتو" نیز در این ارتباط گزارش داد: «تروریست های داعش با حمله به شهرستان الرطبه در غرب پایتخت عراق، وسط  آن را به آتش کشیدند.»

این وبسایت خبری ادامه داد: «در همین حال هم نیروهای انتحاری داعش توانستند با خودروهای بمبگذاری شده حمله شدیدی به الرطبه صورت دهند.»/جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین