پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:54 - 1395/08/04

دعوت از ربیعی برای پاسخگویی درباره شستا

اصلاح قانون کار هفته آینده مجدداً در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که هفته آینده برای بار دوم لایحه اصلاحیه قانون کار در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: از وزیر کار برای حضور در کمیسیون اجتماعی برای پاسخگویی مشکلات تأمین اجتماعی و شستا دعوت شده است.

کارگرآنلاین: سلمان خدادادی با بیان اینکه هفته گذشته موضوع اصلاحیه قانون کار در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت، گفت: در این نشست انتقادات نمایندگان کارگری و کارفرمایی نسبت به این اصلاحیه اعلام شد اما نتیجه‌ای در بر نداشت.

وی افزود: برای بررسی بیشتر ابعاد آن مقرر شد که نشست دیگری در کمیسیون اجتماعی با حضور شرکای اجتماعی برگزار شود و از همین رو از دولت دعوت شده است.

خدادادی با بیان اینکه هفته آینده موضوع لایحه اصلاحیه قانون کار برای بار دوم در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد:‌ احتمال رد لایحه در کمیسیون وجود دارد و به همین سادگی از کنار مسائل و منافع کارگری نخواهیم گذشت.

وی گفت: جنبه‌های مختلف قانون کار در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار خواهد گرفت و باید دید که نظرات نمایندگان مجلس درباره این اصلاحات چیست.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که موضوع تحقیق و تفحص از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی سرانجام چه شد، به فارس گفت: امروز از وزیر کار آقای ربیعی برای حضور در کمیسیون اجتماعی دعوت شده و با حضور وی این موضوع بررسی خواهد شد.

وی گفت: نمایندگان مجلس سوالاتی را درباره مشکلات شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و برخی دیگر از ابهامات را مطرح کرده‌اند که در نشست امروز بیان می‌شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین