پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:29 - 1395/08/15

سازمان بورس در پرونده پدیده نقش مشورتی دارد

دلیل عدم انتشار جزییات بازدید نماینده سازمان بورس از پدیده شاندیز

به گفته مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، هم اکنون پرونده پدیده در استانداری و دادستانی مشهد در حال بررسی است و سازمان بورس در این زمینه فقط نقش مشورتی دارد.

کارگرآنلاین: حسین فهیمی، مشاور رئیس سازمان بورس در خصوص بازدیدی که از پدیده شاندیز داشت، اما گزارش آن منتشر نشد، گفت: علت منتشر نشدن نتایج بازدید نماینده سازمان بورس از پدیده و جلساتی که داشتیم، این بود که قرار است هر اتفاقی که در پرونده بررسی پدیده شاندیز می افتد، از طریق استانداری خراسان رضوی و دادستانی خراسان رضوی انجام شود. ما صرفا برای حضور در جلسات بررسی حضور داشتیم.

او افزود: سهامداران باید صرفا به اخباری که از طریق استانداری خراسان رضوی و دادستانی خراسان رضوی منتشر می شود، توجه کنند. در واقع اخباری که از منابع غیررسمی و یا مراجع دیگری منتشر می شود، قابل اعتنا نیست.

رئیس هیئت مدیره سپرده گذاری مرکزی خاطرنشان کرد: اخیرا اخباری می شنوم که بر خلاف واقع است. به طور مثال شایعاتی منتشر شده است که سازمان بورس در این پرونده مسئولیت دارد، در حالی که این اخبار دقیق نیست. این پرونده صرفا از طریق دادستانی و استانداری خراسان رضوی انجام می شود.

مشاور سازمان بورس در توضیح وضعیت مسئولیت سازمان بورس در این پرونده گفت: سازمان بورس هر آنچه که باید انجام می داد را انجام داده است. از اکنون به بعد هم نقش مشورتی دارد./اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین