پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:06 - 1395/08/17

سوپر واکنش علی کفاشیان به سئوالی درباره اینکه هنوز کرسی فیفا را می‌خواهد؟

علی کفاشیان هنوز هم اگر با خبرنگاران همکلام شود ، می تواند جالب ترین واژه ها را به کار ببرد.

کارگرآنلاین: مراسم تشییع پیکر مرحوم منصور پورحیدری ، فرصتی مناسب برای بسیاری از خبرنگاران بود تا باری دیگر با علی کفاشیان رودررو شوند. رئیس خنده رو خوش مشرب پیشین فوتبال که البته دوران مدیریتش انتقادهای زیادی داشت و سرانجام به طرزی مشکوک برای ریاست فوتبال کاندیدا نشد و جایش را به تاج داد اما کرسی نایب رئیسی را بدست آورد. حالا با گذشت 6 ماه از انتخابات فوتبال ، همه می دانند امروز دیگر رابطه تاج و کفاشیان اگر مثل مدل گولن - اردوغان نباشد ، مدل پوتین و مدودوف هم قطعا نیست.

او اما به عنوان نایب رئیس ، به رای مجمع پایبند است و همچنان در مسئولیتش در فوتبال حضور دارد. تیم های فدراسیونش توانسته اند به موفقیت های بزرگی دست یابند. مسیری که او از 3 سال قبل تسریع کرده بود، در فوتسال ، رده های پایه و فوتبال ساحلی اثربخش شده است و هنوز هم این مسیر با موفقیت تیم ملی تداوم دارد. اتفاقاتی که البته باردهی اش در دوران خودش اتفاق نیفتاد.

کفاشیان اما برای حضور در هیات رئیسه فیفا هم خیز برداشته بود اما یک اختلاف میان ای اف سی و فیفا ، انتخابات را هوا کرد و او نتوانست به این هدف برسد. اما نایب رئیس فدراسیون ایران که در آن انتخابات حتی فدراسیون و رای خودمان را هم پشت سرش نداشت، باری دیگر پا به عرصه رقابت می گذارد؟

او در پاسخ به این سئوال خبرآنلاین و اینکه از او پرسیدیم آیا همچنان کرسی فیفا را می خواهد ، بار دیگر با پاسخی طنز غافلگیرمان کرد و یکی از آن سوپر واکنش های معروفش را داشت:«کرسی؟ آره بابا کرسی می خواهم. اتفاقا هوا هم سرد است و کرسی بدجوری می چسبد. شماها جوانید، کرسی یادتان نیست! یک میزی داشت و یک کاسه ذغال و یک لحاف بزرگ،صفایی داشتند کرسی ها!»

او البته بعد از این شوخی گفت:«راستش بعید است که باز هم برای آن کرسی رقابت کنم. باید دید شرایط جدید به چه صورتی می شود. خلاصه فرصت خوبی بود که از دست رفت.»/خبرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین