پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:15 - 1395/09/10

اگر احضار صادقی غیرقانونی بود چرا با پای خود به محکمه رفت

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم با بیان اینکه اگر احضار محمود صادقی غیر قانونی بوده چرا با پای خود به محکمه رفته است، گفت: آقای صادقی تسلیم چیزی شد که آن را غیرقانونی عنوان می‌کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم اظهار داشت: عده ای بواسطه تو خالی بودن شعارهای داده شده و ناکامی های فراوان و همچنین از دست دادن فرصت ها به دنبال پرت کردن حواس مردم هستند.

وی افزود: مطالبه گری مردم در خصوص تلف شدن فرصتهای 80 میلیون ایرانی در طی عمر این دولت علی رغم خسارت های فراوان جامعه را حول مباحث اقتصادی دو قطبی می کند. افراد وابسته بهره مند از مواهب و صاحبان حقوقهای نجومی از یک طرف و قاطبه مردم.

بیرانوند ادامه داد: این دو قطبی تنها یک بازنده دارد و آنهم کسانی هستند که چشم به مرحمت جبهه استکبار داشته و برای مردم هیچ کاری نکرده اند. برای پرهیز از این باخت تاریخی تلاش می شود در گیری جناحی و سیاسی بوجود آید تا در شلوغ بازار کار رسانه ای هماهنگ با شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی از گردنه انتخابات 96 عبور کنند. بحث لغو سخنرانی آن یکی و جیغ و داد این یکی برای احضار به دادگاه در این راستا می‌تواند باشد.

این نماینده مجلس نهم در همچنین تصریح کرد: آقای صادقی به بهانه غیر قانونی بودن احضارش بلوا به پا کرده و اسباب تفریح رسانه های معاند شد و در نهایت تسلیم چیزی شد که می گفت غیر قانونی است.

«اگر احضار محمود صادقی قانونی بوده چرا تمکین نکرد و اگر احضار او غیر قانونی بوده است چرا با پای خود به محکمه رفته؟ این یک تناقض آشکار است.»

وی بر همین اساس اضافه کرد: تلاش خواهد شد با فریب ذهن مردم این تناقض در بلوای رسانه ای دیده نشود و هدف اصلی یعنی دو قطبی کردن جامعه حول امور غیر واقعی محقق شود.

بیرانوند در خاتمه گفت: به صادقی یادآوری می شوم در بحث پرونده 3 هزار میلیاردی چندین نماینده احضار شده و به قانون تمکین کرده اند، در بحث کار رسانه ای بارها و بارها نمایندگان پاسخگوی قانون بوده اند؛ پس نمی توان به بهانه مصونیت نمایندگی از پاسخگویی طفره رفت. از وی سوال می شود اگر با خودرو خود عابری را زیر بگیرد، آیا مصون از پاسخگویی به اولیاء دم هستند.
 
منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین