پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:05 - 1395/09/14

۴۳۰۰۰ هزار بار تجاوز به زن نگون بخت + تصویر

صحبت های زن جوان برای بازسازی خاطرات و ماجراهای تلخ سوژه ی خبرنگار mirror شد.یک قربانی قاچاق انسان ، زن ۲۴ ساله مکزیکی آمار باورنکردنی از تعرض های وحشیانه منتشر کرد.

” کارلا جاسیتنو ” اهل مکزیک در یک گفتگوی تکان دهنده پرده از واقعیتی تلخ برداشت . او می گوید در سن ۱۲ سالگی ازدواج کرده و از سن ۱۶ سالگی تا کنون ۴۳۰۰۰ بار مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته است.این زن جوان در توضیح این امار وحشتناک می گوید :۱۲ ساله بودم که توسط یک قاچاقچی انسان با پول از خانواده ام خریداری شدم . خانواده ای بی مسئولیت که مرا به هدایای ناچیز فروخت .


2341


قاچاقچی مرا به شهر Guadalajara برد و روزگار تلخ تن فروشی من آغاز شد . او مرا مجبور کرد تا در سن ۱۲ سالگی نقش یک فاحشه را برای گروهی از مردان شیطان بازی کنم.

در سن ۱۶ سالگی به بدترین شرایط زندگی رسیدم . مردی که مرا خریداری کرده بود مجبورم کرد تا هر روز با ۳۰ مرد همخوابی داشته باشم . بدین ترتیب در طول ۴ سال که مرد شیطان صفت برای من با دیگر مردان قرار داد بسته بود چندین هزاز بار مورد تجاوز قرار گرفتم. این زن ۲۴ ساله در سال ۲۰۰۸ توسط نیروهای مبارزه با قاچاق انسان از چنگال آنها نجات یافت./آسمان خبر


 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین