پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:43 - 1395/09/14

خطر کسر امتیاز بیخ گوش پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بابت پرداخت نکردن مبلغ رضایت نامه خلعتبری به باشگاه عجمان امارات با خطر کسر امتیاز مواجه است.

به گزارش کارگرآنلاین، باشگاه پرسپولیس در حالی هنوز نتوانسته پرونده شکایت بازیکنان خارجی سابق خود را برطرف کند با شکایت باشگاه عجمان امارات بابت پرداخت نکردن مبلغ رضایت نامه خلعتبری مواجه شده است.

محمد رضا خلعتبری در زمان مدیریت محمد رویانیان از باشگاه عجمان امارات به باشگاه پرسپولیس پیوست. در آن مقطع زمانی قرار بود که باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایت نامه خلعتبری را به باشگاه اماراتی پرداخت کند اما با گذشت چند سال هنوز این اتفاق رخ نداده است.

براین اساس باشگاه اماراتی بابت پرداخت نشدن مبلغ رضایت نامه خلعتبری به فیفا شکایت کرده است و اگر سرخپوشان پایتخت در مهلت قانونی بدهی خود را به باشگاه اماراتی پرداخت نکنند با کسر امتیاز مواجه می شوند.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این موضوع گفت: نامه شکایت باشگاه عجمان امارات را دریافت کردیم و قرار است کمیته حقوقی باشگاه اقدامات حقوقی در این مورد انجام بدهد تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

وی درباره وضعیت پرداخت مالیات بنگستون مهاجم سابق پرسپولیس گفت: در حال حاضر توافقی با بنگستون صورت نگرفته است اما کمیته حقوقی پیگیر این موضوع است./باشگاه خبرنگاران
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین