پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:01 - 1395/09/22

اجازه پایمالی حقوق حادثه‌دیدگان قطار تبریز ـ مشهد را نمی‌دهیم

حضور آخوندی در مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی برای پاسخگویی

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی آتش زیر خاکستر در حادثه ریلی تبریز ـ مشهد هستند، گفت: اجازه پایمالی حقوق حادثه‌دیدگان را نخواهیم داد.

به گزارش کارگرآنلاین، یعقوب شیویاری با بیان اینکه تمام نمایندگان استان به صورت جدی پیگیر حادثه قطار ریلی هستند، اظهار داشت: شاید مردم احساس کنند که برخی از نمایندگان سکوت کرده و پیگیر این موضوع نیستند؛ در حالی‌ که تمام نمایندگان استان لحظه به لحظه پیگیر مسأله بوده و اجازه پایمالی حقوق حادثه‌دیدگان را نخواهیم داد.

وی اذعان داشت: نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در بررسی حادثه ریلی آتش زیر خاکستر هستند و اگر ذره‌ای احساس شود که مسئولان از رسیدگی دقیق به این موضوع غافل بوده و سست عمل می‌کنند، مطمئن باشید همه نمایندگان استان وارد عمل خواهد شد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سکوت برخی از نمایندگان ناشی از صبوری پیشه کردن آن‌ها است، افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط نمایندگان استان، سه‌شنبه این هفته وزیر راه و شهرسازی در مجمع حضور یافته و پاسخگویی سؤالات نمایندگان در خصوص حادثه ریلی قطار تبریز ـ مشهد خواهند بود.

وی افزود: تلاش برای ارائه گزارش نهایی در صحن علنی مجلس داریم تا تمام نمایندگان کشور مطلع شوند؛ زیرا این موضوع ممکن است برای مردم سراسر کشور اتفاق بیافتد.

شیوباری از مردم استان طلب صبوری کرد و اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان مردم پیگیر خواهیم بود و تمام گزارشات و نتایج را به اطلاع مردم می‌رسانیم و مردم مطمئن باشند لحظه‌ای در این ماجرا غافل نخواهیم بود./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین